Her sektörde rekabet var. Güzel ve özel rekabetler kaliteye götürür. Haksız ve ahlak dışı rekabetler ise felakete götürür. Başarılı olanlar genelde sevilmezler. Önlerine türlü türlü engeller konulur. Tuzaklar kurulur. Siz doğru iseniz her türlü zorluklara ve tuzaklara rağmen hedefinize ve amacınıza ulaşırsınız. Yalancının mumu yatsıya kadar ya da mezara kadar değil, pazara kadardır. 

Bazı kıdemli teknik fitnetörlerin tek işi yalan ve dolanla dolanıp dolaşmaktır.  

Kendi işlerini yapacaklarına başarılı insanlara çamur atmayı kutsal görev sayarlar kendilerine. İflah olmaları neredeyse imkânsız! Çünkü beslenme gıdaları kötülüktür, insanlara zarar vermektir… Her sektörde temsilcileri var. Şeytandan daha şeytanlar. Kötülük üretim merkezi gibiler.

İftira ve dedikodu bazı insanlara haz verir. Onların dediklerine asla itibar etmeyin ve tuzaklarına düşmeyin. Lütfen gerekli araştırmanızı akl-ı selim ile yapın.  

Çevrenizdeki Şeytani kötülük potansiyeline sahip insanlardan uzak durun.

54 yıllık turizm şirketi ortağı ve CEO’su Ayşin Arca’nın kırmadan, kimseyi kötülemeden, bir İstanbul hanımefendisi edası ile haklı serzenişini sizlerle paylaşmak istedim.

“2019’da biraz ÇOK olduk...

On binlerce insanımıza uzakları erişir kıldık.

Küba’dan, Şili Fiyortlarına, Alaska’dan dünyanın tepesine, Peru’dan İzlanda’ya;

Amerika’dan Vietnam’a…

Uzakları, çok uzakları makul fiyatlar ile yakınlaştırdık.

Türk Lirası ile dünyada tatil dedik, önce çok eleştirildik sonra taklit edildik.

Uluslararası en büyük gemi şirketlerinin ‘en fazla satış yapan tur operatörü’ ödüllerine, Türk Hava Yolları’nın ‘en yüksek gelir getiren tur operatörü’ teveccühüne nail olduk.

Yeni, yepyeni tatil beldelerini popüler kıldık.

Zanzibar - Mauritius - Bali - Florida Kıyıları - Karayipler – Bahamalar…

10 binlerden 50 binlere çıktık…

Bu 50 binleri ortak konsorsiyumlar ile değil, taşın altına bizzat kendi elimizi koyduk, biz yaptık.

Sokak festivalleri, rekor satışlar, eşsiz kampanyanlar…

Operasyonlarımızda memnuniyet oranımız yüzde 99,8 oldu; giden gezen ve dönen misafirlerimizin noter tasdikli formlarının istatiksel sonucu yüzümüzün akı oldu.

NE GÜZEL DEĞİL Mİ? BU KADARLA KALSAK... 

Yukarıdakiler yalan mı, abartı mı? Asla! Hepsi gerçek...

Ama bir gerçek daha var

HATALAR DA YAPTIK...

Çok taklit edildik - bir o kadar eleştirildik - garip garip dedikodu kazanından nasibimizi aldık. ‘Duyduğuma göre…’ diye başlayan sözlere 54 yıllık tevekkül ile ya sabır çektik.

Ama hatalarımızı yok saymadık, gözümüzü kapatmıyoruz. Bu büyümenin sancılarını bertaraf etmek için çok çalışıyoruz. İnsanız, esnafız, kurumsal falan değiliz. Elle tutulmayan, gözle görülmeyen hayallerinizi gerçekleştirmek için çalışan hayalperestleriz.

Siz gibiyiz, sizlerden biriyiz. Buradayız, 54 yıldır aynı adresteyiz. Daha çoook da burada olmaya, daha fazla üreten, ortaya fark koyan, daha az hatalar yapan ekip olmaya devam edeceğiz. Bizim size yeni yıl hediyemiz bu sözdür. Geçmişinde 54 yılı olan bir markaya, hayat veren emekçilerin sözüdür.”

Evet, sevgili okurlar zaman zaman ben de sosyal medyadan, rakiplerinden hatta kendi acentelerinden batıyor bu şirket dediler. Meyve veren ağaç taşlanır ya da kötülenir. 

Ben de çok uygun bir fiyatla her şey dâhil bir gemi turu satın aldım bu şirketten. Bu fiyata götürmeleri imkânsız dediler. Gittim ve geldim.

İşlerini titizlikle ve başarı ile yaptıklarına şahit oldum. Çok keyifli ve sorunsuz bir turdu. 2020 yılında da bu turizm şirketinden turlara katılmaya devam edeceğim. Çünkü sektörlerinde profesyoneller ondan.

Elbette hiçbir şirketin içini bilemeyiz. Bize düşen kanunlara göre gerekli tedbirlerimizi almaktır. Dedikoduya göre karar vermemeliyiz.

Dedikodu yapanlar, iftira atanlar, haksızlık yapanlar, hak yiyenler vs. 

Oturun sağlıklı düşünün ve yanlışlarınızdan dolayı hem helallik dileyin hem de özür dileyin. Özür dilemek erdemliliktir.

Yazı tura atıp gerçek tura katılamazsınız.

‘Dünya vazgeçenleri değil, azmedenleri hatırlar.’

Hayret etme, gayret et!

‘Kader gayrete âşıktır. Olmazların oluru, Allah’tır!’