Kuyu suları başta olmak üzere su ile ilgili tartışmalar devam ederken kimse Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Alinur Aktaş’a foseptik kuyuları barajlarımıza niçin akıtılıyor diye sormuyor. Yine, biz soralım ve cevap isteyelim.

BAŞKAN DÜŞÜNCENİZİ ÖĞRENMEK İSTİYORUZ

Sayın Aktaş, büyük bir bölümü Osmangazi Belediye Başkanlığı sınırları içinde olan dağ köylerimizdeki, dere ve barajlarımıza akıtılmaya devam ederken, üstelik boşaltılması için vidanjor ihalesi yapılan foseptik kuyuları için ne düşünüyorsunuz?

Cemil AYDIN

MHP Osmangazi Belediye Meclis Üyesi Grup Sözcüsü  

***

Otobüsler saatlerine uymuyor

BURULAŞ'A ait 3/İ otobüsü hareket saatlerine uymamaktadır. Ne zaman otobüs beklesem hep bir sonraki sefere biniyorum. Bazen ona bile binemiyorum. Madem otobüsler sefer saatlerine uymayacaklarsa, neden duraklarda ve web sitesinde hareket saatleri yazıyor? Hiç olmazsa saatleri yazmayın ve bizde vatandaşlar boşuna o saati beklemeyelim. Şans topu gibi otobüslere gelirlerse binelim… Bu sorumsuz davranışın son bulmasını önemle rica ediyorum.

Selvinaz GÜNEY

 Evimizi su bastı kimse ilgilenmedi

Sayın Bursa Büyükşehir Belediyesi. Gece 2,5'ta evimizi kanalizasyon suyu baştı! BUSKİ’nin caddedeki rögarı tıkalı, ertesi gün saat 4’de gelindi. Evimiz berbat, arayan soran yok. Belli ki Nilüfer Çalı kanalizasyonu yetersiz. BUSKİ’yi defalarca aramamıza rağmen ilgilenen olmadı. Her yağmur yağdığında ödümüz kopuyor. Krediyle ev aldık, kısacası rezil olduk.

RUHSAT VERMEYİN O ZAMAN

Madem sıkıntılı, imar vermeyin o zaman! En azından zemin katlara ruhsat vermeyin. Uygundur diye ruhsat veriyorlar gerisi Allah Kerim. Mimarı, mühendisi, Belediyesi parayı alıyor sonra vatandaş ne yaparsa yapsın deniliyor. Bu böyle olmaz, olmamalı.  

Adını vermek istemeyen bir okur 

***

 Yapılan yanlış yutulur cinsten değil

Nilüfer/Görükle semtinde ikamet eden vatandaşlardan sadece biriyim. Şikayetim evime ulaşmak istediğimden ötürü bindiğim 4G otobüsleriyle ilgili. Doğrusu iki tip otobüs geliyor. Biri 3.5G, biri de 4G ve dönüşümlü sefere çıkıyorlar. Ancak benim esas şikayetim, 4G’ye binecekken tabelasını vatandaşlar binerken değil de, kalkarken değiştiren otobüs şoförlerinden yanadır.

ŞİKAYETÇİĞİM!

Sırf bu yüzden ve birilerinin hatası yüzünden tam üç kez evimden uzakta inip 30 dakika yürüdüm. Bu yüzden de bu yanlış uygulama yutulur cinsten değil. Yol sorduğumda kaba cevaplar verilmesinden dolayı ayrıca şikayetçiyim. İlgili makamlara ulaşırsanız sevinirim.

 Saygılarımla

H.Sevim

***

OSMANGAZİ BELEDİYESİ VE ÇAĞRI MERKEZİ ÇALIŞANLARININ KABALIĞI

 Bu kadarı da fazla!

Osmangazi’ye bağlı Veysel Karani Mahallesi’nde iş yerimiz mevcut. Dört ay önce (9 Eylül’de) çöplerimizin alınmaması ve para karşılığı çöplerin alınması ile ilgili Osmangazi Belediyesi’ni arayıp şikayette bulunmak istedim. Fakat çağrı merkezinde bulunan "İ.....” adlı çalışan, bizzat sorunumuzu dinlemek ve çözüm üretmek yerine benimle tartışmaya girdi.

İSTEDİĞİNİZ YERE ŞİKAYET EDİN

Akabinde “Sizi bu konuşmalarınızdan dolayı şikayet edeceğim” deyince de “İstediğiniz yere şikayet edin” deyip telefonu suratıma kapattı. Her ne kadar Osmangazi Belediyesi’nin çağrı merkezini tekrar ve de defalarca kez arasam da, numaramı gören görevli bir daha telefonlarıma asla cevap vermedi. Ha yalan olmasın, telefon bir iki kere de açılıp suratıma kapatıldı!..

BELEDİYE’DEN DE DÖNÜŞ OLMADI

Yaşadığım bu sıkıntıyı ve saygısızlığı Osmangazi Belediyesi’nin sitesine de yazdım ancak oradan da şikayetime karşılık dönüş, cevap alamadım… Belki de şikayetim okunmamıştır düşüncesiyle, bilgilendirmek istiyorum bu yüzden köşeniz aracılığı ile sayın üst düzey yetkilileri ve de sormak istiyorum ayrıca…

GÖREVLİ BU CESARETİ KİMDEN ALIYOR

Sayın yetkililer, Belediye demek, hizmet demekse. O zaman bu en iyi hizmeti vermekle görevli olan memur, “İstediğiniz yere şikayet edin” diyebilecek cesareti nereden ve kimden alıyor. Ses kayıtları eminim mevcuttur belediyede. Dinlenmesini önemle talep ediyorum. Ve de Devlet kurumunda böyle mi davranılır vatandaşa? sorusunu sorarak bu ve buna benzer saygısızlıkların yaşanmaması adına gereğinin yapılmasını önemle rica ediyorum.

Su E.

BİRLİK VE ZAFER ŞARKISI HİÇ BİTMESİN YENİ YILDA DA...

Herkesin yeni yılını kutlarım

 Pazar günü saatler gece yarısını gösterdiğinde, 2018 yılını hepimiz sevgiyle ve inançla karşıladık. Hep birlikte aynı kültür, tarih ve maneviyat havuzundan beslenmiş güçlü millet olarak yine her zamanki gibi birbirimize sapasağlam kenetlenmiş bir şekilde, tevazuyla karşılığını verdik bu seremoniye.

YENİ YILDA DA AYNI AZİMLE ÇALIŞACAĞIZ

Ve bu yılda da, her geçen yılın şahitliğini yaptığı gibi sağduyulu, cömert ve sabırlı neslimiz, dünyayı yaşanabilir bir yer haline getirebilmek için azimle çalışacak. Bizim büyük rüyalarımız için ağıtlar yakacak, başarılarımız için mutluluk şarkıları fısıldayacak hep birlikte, insanlık için iyi şeyler yaratmak için cesaretini sınayacak tüm dünyanın. Büyük Türkiye hayalinin peşinden koşan tüm yurttaşlarımız ve hemşerilerimiz yeryüzündeki tüm Uluslara barış ve kardeşlik getirmek için dimdik ayakta kalacak, kederde, tasada, mutluluk ve sevinçte bir olduğumuzu gösterecek tüm dünyaya.

MİLLİ DEĞERLERİMİZİ YAŞATACAĞIZ

Kısacası bizi canlı tutan ruhlarımızı, bir araya getiren milli manevi değerlerimizi sürekli yaşatacağız bu kudretimizle. Büyük Türkiye için yürekler hep birlikte atacak, yeni şafaklarda yola çıkarak, büyük ufuklara doğru yol alacak ecdadımız. Ve bu birlik ve zafer şarkısı hiç bitmeyecek, yeni yılda da..

Bu duygu ve düşüncelerle 2018 yılının ülkemizin huzur ve sevinç iklimine katkı sağlamasını temenni ediyor, sizlerin tüm hemşerilerimizin yeni yılını tebrik ediyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun.

 Güryaprak Köyü Kültür ve Yardımlaşma Derneği

Yönetim Kurulu Başkanı

Murat Yiğit