Cebel Kültür ve Dayanışma Derneği Başkanı Dr. Gürçay Cem ve yönetim kurulu üyeleri, Osmangazi Belediyesi Başkan Yardımcılığı görevine atanan Gülşah Cebelli’ye makamında ‘hayırlı olsun’ ziyaretinde bulundu.

Sevinç ÇELEBİ ile VATANDAŞ HATTI

Göçtürk Federasyonu’na bağlı Cebel Kültür ve Dayanışma Derneği Başkanı Dr. Gürçay Cem ve yönetim kurulu üyeleri, geçtiğimiz gün iki dönemdir Osmangazi Belediyesi Basın Müdürlüğü görevini yürüten ve 31 Mart seçim öncesi Osmangazi Belediye Başkan Yardımcılığı’na atanan Gülşah Cebelli’ye ‘hayırlı olsun’ ziyaretinde bulundu.

HER ŞEY BURSA VE CEBEL İÇİN

Samimi ortamda geçen ziyarette, Cebel Kültür ve Dayanışma Derneği Başkanı Dr. Gürçay Cem ve yönetim kurulu üyeleri, hemşehrileri ve aynı zamanda Cebel Derneği üyesi de olan Gülşah Cebelli’ye yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulunarak, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da tüm çabaların Bursa ve Cebel halkı adına olacağını söyleyerek çiçek takdim etti.

GÖRÜŞ ALIŞVERİŞİ

Hayırlı olsun ziyaretinde Bursa olduğu gibi, Bulgaristan’da yaşanan gelişmeler hakkında da görüş alışverişinde bulunuldu. Çiçeği burnunda Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Gülşah Cebelli ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek misafirlere teşekkür etti.

***

Yılların ‘Nilüfer’ine yakışmadı!

24 Nisan 2019 tarihinde, Balıkesir Otogar’dan Bursa Otogarı’na gitmek için Nilüfer Turizm Şirketi’nden bilet aldım. Otobüsümüzün hareket saati 11:45’ti. Fakat otobüs terminale gecikmeli olarak, saat 11:55’te gelince, 12:00’da hareket etti. Bileti alırken (işe yetişmem gerektiği için) defalarca kez yolda verilen molanın kaç dakika olduğunu sordum.

45 DAKİKA MAĞDURİYETİ

Her defasında, sadece 15 dakika olduğunu ve daha da uzun sürmeyeceği söylendi. Ancak mola tam 30 dakika sürdü. Bu duruma ‘gecikmeli hareket etmemizi de katınca’ etti 45 dakika! Bu durumda o kadar titizlendiğim halde işe gecikmeli vardım ve işverenimle ciddi sıkıntı yaşadım.

BU YALANCILIK NİYE?

Nilüfer yetkilileri, lütfen söyleyin! Biz yolcular ne yapalım? Senet mi imzalatalım? Bu yalancılık niye!.. Yolcularınızı bu denli mağdur etmek ne size fayda getirir ne bize. Neyse şartlarınız onu söyleyin… Şoförlerinizin uyarılmasını ve yılların Nilüfer’ine yakışan bir hale gelmesi için gereğinin yapılmasını önemle rica ediyorum.

Saygılarımla

Büşra ULUTAŞ

 ***

Bitmesini iple çektik

20 Nisan 2019 tarihinde, Bursa Terminal’den Ankara AŞTİ Terminali’ne gitmek için Metro Turizm’den Saat 17:30’a bilet aldım. Almaz olsaydım… Çünkü o ana kadar hayatımda bu kadar kalitesiz ve ilgisiz bir yolculuk yapmamıştım. Karşınızda sürekli oflayıp puflayan bir kadın muavin… Ve Bursa’dan Ankara’ya yolculuk yaptığımız süre içinde bırakın çay, kahve veya kek servisini, bir su bile ikram etmediler!..

SIFIR HİZMET 

Halbuki diğer firmalarla aynı güzergahta (Bursa-Ankara) 2 servis hatta bazen 3 servis bile yapıyorlar… Kendilerini o kadar salmışlar ki, “Emniyet kemerlerinizi takın” uyarısını dahi yapmadılar. Yetmedi, otobüsün ısıtma sistemi de çalışmadığından, yolcular olarak yol boyunca montlarımız ile yolculuk yapmak zorunda kaldık. Bonus olarak da şoförün sırf para kazanmak için aldığı bagaj (kargo) sıkıntısı yüzünden, 30 dakika yolda bekledik…  

NE OTOBÜSÜ OLDUĞU  BELLİ DEĞİL

Durum böyle olunca, otobüste bulunan herkes yaşanan yol ızdırabından kurtulmak için doğal olarak böylesine bir yolculuğun bitmesini iple çekti. Özetle; yolculuk yaptığımız otobüs, yolcu otobüsü mü, kargo otobüsü mü belli değildi. (Zaten o işi de beceremediler ve Eskişehir’de bırakacakları bagajı (kargo) Sivrihisar’da benzinlikte bıraktılar.)

BİZ ANLAYAMADIK!

Sayın Metro yetkilileri!.. Bu nasıl bir sorumsuzluktur, doğrusu biz anlayamadık! İsminizi taşıyan şirket otobüsünde Allah’a emanet iş yapılıyor. Öyle düşünüyoruz ki yolculuk yaptığımız otobüs muhtemelen şahıs otobüsü idi. Metro Turizm’in kendi bünyesinde olan bir araç değildi… Aksi mümkün değildir düşüncesindeyiz ve bu yüzden gerekli müdahaleyi bir an önce yapacağınıza inanıyoruz.

HASTALANDIM…

Ve sonuç; yolculuk boyunca otobüsün içinde üşüttüğüm için hastalandım ve 4 gündür rapor almış durumda evde yorgan döşek yatıyorum… Eminim tıpkı benim gibi diğer yolculardan da hasta olanlar vardır. Yazık…

K.E.

 ***

Bir parkımız var o da pislik içinde

Millet Mahallesi Kısmet Sokak’ta bir tane parkımız var (Sardunya Parkı), o da pislik içinde. Belediyemizden ricamız, parkımızın periyodik olarak temizlenmesi yönündedir. Ayrıca mümkünse bir tane daha park yapılırsa bölge halkı rahat edecektir. Çünkü çocuklarımızın oynayabilecekleri bir alan yok. Gereğinin dikkate alınması ümidimizle…

Kısmet Sokak Sakinleri

 ***

OSMANGAZİ BELEDİYESİ’NDEN CEVAP VAR

Sayın Sevinç Çelebi;

agazete’deki Vatandaş Hattı köşenizde 15 Nisan 2019 tarihinde ‘İntizam bunu hak etmiyor’ başlıklı habere yer verilmiştir.

Bahse konu olan arter Büyükşehir Belediyemizin sorumluluk alanındadır.

Konuya duyarlılığından dolayı okurunuza ve konuyu bize ilettiğiniz için size teşekkür eder, esenlikler dileriz.

Osmangazi Belediyesi

Basın Yayın ve

Halkla İlişkiler Müdürlüğü