19 Haziran 2018 tarihinde, İstanbul Esenler Otogarı’nın 106 peronundan Nilüfer Turizm’den Saat 11:00 Bursa arabası için 16 numaralı koltuğu satın aldım.

Oğlumun gelmesini beklerken otobüsün ön sağ tekerleğinin yıpranmış ve baloncuklar halinde olduğunu gördüm. O esnada dikkatle tekerleğe baktığımı gören birisi hiç de hoş olmayan üslup ve tavırla “Ne bakıyorsun” diyerek seslendi ve bana doğru geldi.

Sakin kalmaya çalışıp;

  • “Sanki otobüsün tekerleği eskimiş gibi” deyince de adam
  • “Binme o zaman” cevabını verdi.

Bu cevabın üzerine her iki tarafın da sinirleri gerildi ve…

  • “Siz kimsiniz ki bana bu şekilde konuşuyorsunuz” diye sorunca…
  • “Ben bu aracın sahibiyim. Benim rızam olmadan bu otobüse binemezsin“…

diyerek üstüme yürüyüp elimdeki biletimi almaya çalıştı.

BİLETİMİ ZORLA ELİMDEN ALDILAR

Her ne kadar biletimi vermek istemesem de, adam zorluk yapmaya devam ettiği ve gişedeki bayan arkadaş bile korkup kaçtığı için, rızam olmamasına karşın bileti vermek zorunda kaldım.

İşin şiddet kısmını geçtim, oğlumun yanında beni küçük düşürmeleri, bu davranışlarla biletimi elimden alıp iptal etmeleri ve de bana “Bas git buradan” gibi sözlerle hitap etmelerinin asla af edilir yanı yoktur. Profesyonellik ve de müşteri memnuniyeti bu şekilde olmaz, olmamalı.

CAN GÜVENLİĞİ YOKTU

Sonuç itibariyle bizler başka bir firmayla yolculuk yapmak zorunda kaldık. Ancak işin kötüsü, tüm bu davranışları sergileyen söz konusu araç sahibi, bir dolu otobüs yolcuyla ve eski lastikle yola çıktı!..

Demem o ki; Bu otobüste bulunan tüm yolcuların; hiçbir anlamda bana göre can güvenliği yoktu!

NİLÜFER TURİZM’DEN RİCAMIZDIR

Nilüfer Turizm’den ricamız, söz konusu aracı da, araç sahibini de görevden ve işlevden alması yönündedir. Yoksa yıllarca övgüyle bahsettiğimiz ve tercihlerimizin ilk sırasında olan Nilüfer Turizm’in prestijinin düşmesine sebep olur ve de çok yazık olur. Benden, bizden söylemesi.

Saygılarımla

H.B.

HATA ‘BİR KEZ’ YAPILIR

Nilüfer Turizm ile 24 Haziran 2018 tarihi sabah 10:00 Bursa - Marmaris otobüsü ile seyahat etme hatasında bulunduk.

Hata diyorum çünkü;

10 saatlik yolculuk yapacak otobüsün TV’leri çalışmıyor, doğru düzgün mola verilmiyor, yolcu almak için her yerde durup uzun süreler bekliyor. Birkaç kez şoförlere ‘piştiğimizi’ söylememize rağmen klimayı bir türlü açmadılar. Bir de motor sıcaklığından dolayı altımdaki zemin yanıyordu. Dolayısıyla yere basamadan 10 saat yolculuk yaptım. Bayan muavinin tavırları çok sertti.

BÖYLE HİZMET Mİ OLUR

Özetle; uzun süre sonra Nilüfer’le yaptığım yolculukta maruz kaldığımız hizmet çok kötüydü.

Sayın Nilüfer Turizm Sahipleri ve yetkilileri. Çalışanlarınız ne uyarı kabul ediyorlar, ne de eleştiriye gelebiliyorlar. Yazık oluyor yılların firmasına! Halbuki ne çok seviyordum eskiden Nilüfer Turizm’i. Ancak bu hatayı daha da tekrarlamam.

Saygıyla

Seçil PAŞA

BursaGaz beni mağdur etti

Vefatından sonra, dedemin evinde oturmaya başladım. Belirli bir süre sonra Bursagaz tarafından adrese; “Aboneliği üstünüze almalısınız. Aksi taktirde abonelik iptal edilecektir” yazılı bir belge geldi. Bunun üstüne bende aboneliği üstüme aldım.

YENİ PROJE İSTENDİ

Bir gün sonra mühendis gelip duruma baktı ve de kararını verdi: Neymiş efendim, 3 odalı evde 1 odada bacalı soba projesi gözüküyormuş… Bu yüzden yeni proje çizdirmem gerekiyormuş.

2 BİN 200 TL İSTENDİ

E bu projeyi ben kendim almadım ki! Onu bize siz verdiniz daha önce… düşüncesiyle yine de bir tesisatçı çağırdım . O da sağ olsun bu çizim için 2200 TL para istedi! Ve tesisatımızı kapayıp gitti. Kıssadan hisse; ortada hiçbir şey yokken, sırf bir odada bacalı sistem gözüküyor diye doğalgazımı kapadı.

Kıssadan hisse; BursaGaz beni mağdur etti!

15 sene önce yapılan tesisatı dedem vefat ettiği için üstüme almak istedim ama tesisat bacalı sistem olduğu için sayacım kapatıldı. Soruyorum Bursagaz’a: Bu mu sizin adaletiniz ve müşteri memnuniyeti anlayışınız.

YAZIKLAR OLSUN

Daha önce sizin tarafından onaylanan projeye yine siz itiraz edip, bana “Git 2500 TL ver ve yeni proje çizdir” diyorsunuz! Yazıklar olsun.

Halbuki söz konusu müşteri memnuniyetiyse ve yeni proje çizilmesi gerekiyorsa, mevcut müşteriye bu rakam minimuma düşürülmeli. İşte o zaman yaptığınız işin adı Hizmet ve Müşteri Memnuniyeti olur!

UEDAŞ KAZANSIN

Bende bundan sonra yemeklerimi eve aldığım elektrikli ocakta yapacağımı bildiriyorum. En azından bilirim ki UEDAŞ gelip elektriğimi kesmeyecek!

Saygılarımla

Coşkun K.

 OSMANGAZİ BELEDİYESİ’NDEN CEVAP VAR

 Sayın Sevinç Çelebi;

agazete’deki Vatandaş Hattı köşenizde 11 Haziran 2018 tarihinde ‘Çöp Kamyonu Yetmez, Yıkama Kamyonu da Lazım’ başlıklı habere yer verilmiştir.  

Yazıda şikâyete konu olan çöp toplama esnasında yaşanan çöp sularının dökülmesiyle ilgili konuda öncelikli olarak ekiplerimize daha dikkatli olmaları ve özen göstermeleri hususunda gerekli uyarılar yapıldı. Diğer yandan çöp toplama araçlarında her ne kadar bu durumu önleyici ekipmanlar bulunsa da önlemler bazen yetersiz kalabiliyor. Ancak bunun önüne geçebilmek için arka su sızdırmazlık filtrelerini değiştirmekle beraber genel bakımlarını da yaparak ilgili tüm personelimizin daha dikkatli ve özenli davranması hususunda gerekli uyarılar yapıldı.

Ek olarak; çöp suyunun arıza veya beklenmeyen bir nedenden dolayı çevre sağlığını etkileyecek boyuta ulaşması halinde yıkama ekiplerimize haber verilerek dökülen yer dezenfekte edilip temizleniyor.

Temizlik işleri ekiplerimiz, gece gündüz demeden çalışmalarına aralıksız devam ediyor. Belediyemizce kullanılan araçlar, genç ve son teknoloji ile tasarlanmış dünya standartlarına uygun araçlar olduğundan gerekli tedbirler de alınarak bu sorunun bir daha yaşanmaması için çalışılacak.  

Konuya duyarlılığından dolayı okurunuza ve konuya bize ilettiğiniz için size teşekkür eder, esenlikler dileriz.

Osmangazi Belediyesi

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü

 ***

YILDIRIM BELEDİYESİ’NDEN CEVAP VAR

Sayın Sevinç Çelebi;

14 Haziran 2018 tarihli agazete’de bulunan Sevinç Çelebi ile “Vatandaş Hattı” adlı köşesinde yayımlanan “Park Temizliği ve Bahçe Sulaması Yapılmıyor!” başlıklı, Kaplıkaya Mahallesi DSİ-Butikyak ve diğer sitelerde park temizliği ve bahçe sulamasının yapılmadığı yönündeki okurun şikayeti incelenmiştir. Kaplıkaya Mahallesi park ve yeşil alanlarda temizlik, çim biçme ve sulama çalışmaları, Belediyemiz Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerince program dahilinde düzenli olarak yapılmaktadır.

Bilgilerinize sunarız.

Yıldırım Belediyesi

Basın ve Yayın Müdürlüğü