Yıldırım Belediyesi, Ali Osman Sönmez Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi’nde verdiği moral konserleriyle huzurevi sakinlerine ve konsere gelenlere müzik ziyafeti yaşattı.  

Önceki gün Ali Osman Sönmez Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi’nde gerçekleştirilen Hıdırellez programında Türk Sanat ve Türk Halk müziğinin en sevilen eserleri seslendirilerek yaşlılar keyifli bir gün geçirdi.

KEYİFLERİNE DİYECEK YOKTU

Şefliğini Yıldırım Belediyesi Sosyal Destek ve Rehberlik Merkezi’nde (BEDESTEM) eğitmeni Sadullah Öztürk’ün üstlendiği, huzurevi sakinleri ve personelinden oluşan gönüllü koronun söylediği eserlerle Hıdırellez coşkusu yaşandı. Saygı duruşuyla ve İstiklal Marşı’yla başlayan Hıdrellez Şenliğinde Huzurevi sakinlerinin ve misafirlerin keyiflerine diyecek yoktu.

HERKESE TEŞEKKÜRLER

BEDESTEM eğitmeni Sadullah Öztürk, “Yıldırım Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürümüz Filiz Çilingir Hanım efendiye, Yıldırım Halk Eğitim Müdürümüz Ali Celal ELMAS Bey’e ve Müdür yardımcılarımıza, Kenan Hocam ve Ahmet Hocamız’a., Aliosman Sönmez Huzur Evi Müdürümüz Rafet Çimen’e, Yıldırım Erzurumlular Derneği Başkanı Selami Dizdemir’e, agazete köşe yazarı Sevinç Çelebi Hanıma, Halk Eğitim Hocamız Selma Hanıma, amcalarıma ve teyzelerime, mesai arkadaşlarıma, kısacası Bahar Konserimizde bizi yalnız bırakmayan herkese çok çok teşekkür ediyorum” dedi.  

Sevinç ÇELEBİ

185'ten ricamızdır Lütfen biraz saygı  

Birkaç gün önce komşumun evinde tuvalet taştı. Normal olarak BUSKİ’yi aradık ve kayıt açtırdık. Ancak her ne kadar ‘kayıt açtık ekip gelecek’ dense de, ne gelen oldu ne de giden. BUSKİ aldığı vergileri, vatandaşa hizmet etmek için tahsil etmiyor mu? 185 hattına çıkan çalışanlar inanın kelimenin tam anlamıyla fiyasko yaşatıyor! Gelen giden olmayınca telefondaki görevliye “Bursa’ya kaç kişi bakıyor, neden kimse gelmiyor?” soruma, karşıdan belli ki ezberlenmiş bir ‘yoğun’ yanıtı geliyor…

EZBERLENMİŞ CEVAPLAR

Neymiş efendim; ekiplerin gittikleri arızalarda iş uzun süre bilirmiş o yüzden de hizmet gecikebilirmiş… O zaman lütfen söyleyin bana; Bu ve bu gibi durumlarda bizim ne yapmamız gerekiyor? Tuvaletler taşsın, yoğun olduğu için vatandaş bir hafta süre beklesin mi? Bence belediyeler sağa sola bol bol çiçek ekeceğine önce alt yapıları düzeltsin!   

Sema Hanım

 ----

BUSKİ arızamı gidermedi

27 Nisan 2018 Cuma tarihinden 30 Nisan’a kadar sayacıma su yükleyemedim. O süreç içerisinde en az 10 kere 185’i aradım ve her seferinde aciliyet bildirdim. Onlar da her seferinde sözde ekip yönlendirdiler ama gelen giden olmadı.

KİMSE GELMEDİ!

30 Nisan 2018 Pazartesi günü BUSKİ şubeye gittim.  Kartımda bir sorun olmadığını, sayacımın arızalı olduğunu ve de 17:00’a kadar ekip geleceği söylendi  fakat yine gelen giden olmadı.

“Madem gelen giden olmadı, bende bugün sayacı söküp kullanmaya devam edeceğim” dedim son kez 185’e.

Ancak şimdi sormak istiyorum:

BUSKİ'nin 5 gündür devam eden bir problem için bir aksiyon alamaması ve kullanıcısını mağdur etmesi, buna karşılık olarak da 185'te ki çağrı personellerinin bağırarak konuşması ne kadar doğrudur? Lütfen sorum ve başıma gelenlerin nedeni cevaplansın…

Ali P.