7 Eylül Cuma günü, Bulgaristan’ın Ankara Büyükelçisi Nadya Nenski ile Bursa’ya yeni atanan Konsolos Veselin Bojilov, Bursa BAL-GÖÇ Genel Merkezimizi ziyaret ettiler.

Sayın Nenski’nin merkezimize, görev dönemindeki ikinci olan ziyareti oldukça samimi ve dostane bir ortamda gerçekleşti.

SORUNLARI İÇEREN DOSYA HEYETE TESLİM EDİLDİ

Görüşmenin sonunda Bal-Göç Genel Başkanı Veli Öztürk günün anısına Sayın Büyükelçiye Bal-Göç amblemli bir İznik çinisi takdim etti.

Ayrıca üyelerimizin diplomatik temsilciliklerde ve diğer konularda yaşadıkları sorunları içeren bir dosya heyete teslim edildi.

Ankara Büyükelçisi Nadya Nenski ile Bursa’ya yeni atanan Konsolos Veselin Bojilov’a Bal-GÖÇ’e yaptıkları bu anlamlı ziyaret için teşekkür ederiz.

 Saygılarımla

Sevinç MUTLU

Yunusemre Mahalle Muhtarı ve

Bal-Göç Yönetim Kurulu Üyesi

 

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI ALİNUR AKTAŞ VE GÜRSU BELEDİYE BAŞKANI MUSTAFA IŞIK’IN DİKKATİNE!

Ağaçlar trafik akışını engelliyor

Bursa Gürsu İlçesi Adaköy Mahallesi, Kestel Caddesi yol üzerindeki ağaçlar yolun trafiğinin akışını engellemesine neden oluyor. Bu nedenle çok önemli olan bu sıkıntımızı duyurmak ve de şehri yönetenlerden çözüm rica etmek için, agazete’de bulunan ‘Vatandaş Hattı’ adlı köşeniz aracılığıyla hem Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş’a hem de Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık’a sesleniyorum.

BİR AN EVVEL ÇÖZÜLMELİ

Çünkü bu yolun ağaçları sadece trafiğin akışını engellemekle kalmıyor, Gürsu İlçesi Adaköy Mahallesi Kestel Caddesi yol üzerindeki ağaçlar kazalara dahi neden oluyor. Bu sebeple duyarlı bir vatandaş olarak, bir an evvel Gürsu İlçesi Adaköy Mahallesi Kestel Caddesi yol üzerindeki ağaçların yolun trafiğinin akışının çözülmesi talebinde bulunuyorum. Elbette ki ağaçların kesilmesi taraftarı değilim. Ağaçlar ya budansın ya da kökleriyle alınıp başka yere taşınıp ekilsin ki bunun olabildiğini biliyorum.

Saygılarımla…

Bursa Gürsu İlçesi Adaköy Mahallesi adına

Sercan ÇELİK

Samsung’a böylesini yakıştıramadım

3 Eylül Pazartesi günü Samsung bayisine telefon bırakmak için gittim. Ancak sanırım Bursa’mızda tek bir tane bayi var (Santral Garaj’da). Hal böyle olunca müşteri de yoğundu ve de mecburen bayide tam 3 saat sıra beklemek zorunda kaldık.

4 GİŞE VAR, DÜZEN YOK

Bu bekleme insanların sinirlerini bozdu ve de aralıklarla tartışmaya dahi neden oldu. Tamam, bayide dört tane gişe var. Ancak düzen yok! Hal böyle olunca ve sıra ilerlemeyince ne iş ilerledi ne de tüketicinin işi çözüldü.

TEK BAYİ Mİ OLUR!

Koskoca Samsung’a ne böylesini yakıştırabildim ne de şehrimizde tek bir bayileri olmasını anlayamadım. Öğrendiğim kadarıyla daha önce Nilüfer’de varmış ancak nedenini bilmediğimiz bir sebepten kapatmışlar.

Samsung yöneticilerinden şehrimize en azından bir bayi daha açmalarını ve de Santral Garaj’da var olan bayiinin daha kapsamlı ve düzenli çalışmasının sağlanmasını önemle rica ediyorum.

 Saygılarımla

Asiye Ayan DURALI

***

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ’NDEN CEVAP VAR

Sayın Sevinç Çelebi;

3 Eylül 2018 tarihli agazete’nin Sevinç Çelebi ile “Vatandaş Hattı” köşesinde yayınlanan “BUSKİ’den lağım gider kokumuza çözüm bulmasını istiyoruz”  isimli haberler, kurumumuz ilgili birimi tarafından incelenmiştir.

İlgili yazıda “... Osmangazi İlçesi’nde bulunan TEİAŞ Demirtaş trafo merkezi lağım giderleri 1994 yılında şebeke gideri olmadığından foseptik çukuru açılmış ve giderler oraya bağlanmıştır. BUSKİ’den bu duruma çözüm bulmasını istiyoruz…” denilmektedir.

İlgili yazıda bahsedilen bölgede kanalizasyon hattı olmadığından dolayı evsel atık sularının foseptik çukurunda toplanması gerekmektedir. Söz konusu adreste 5 Eylül 2018 tarihinde BUSKİ Genel Müdürlüğü Kanal Bakım Onarım ekiplerince foseptik çekilerek sorun giderilmiştir.

Bilginize sunar, iyi çalışmalar dileriz.

Bursa Büyükşehir Belediyesi

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı