Mutfak alışverişi için pazara peşin parayla gidemeyen ihtiyaçlarını günlük olarak o meşhur alışveriş marketlerinden yapan vatandaşlar kapıdan içeri girmeden önce bir destur çekiyor, ardından bir salavat sonra besmele ile duanın açılışını yaptıktan sonra inşallah etiketler fazla oynamamıştır diyor.

Bakın değişmemiştir demiyor fazla oynamamıştır diyor.

Çok basit bir örnek verelim... Bilindik bir Bursa markası 2 ay önce 27.500'e aldığı ikili peyniri 20 gün önce 33,57'ye önce günde 37.50'a alınca haftaya kesinlikle marka değişimine gitmeye karar verdi. Vatandaş Ahmet Efendi ve eşi Ayşe Hanım...

Ve o büyük gün geldiğinde evdeki iki kalıp peynir bittiğinde yine tuttu o kendini 5'ten büyük sanan marketin yolunu...

Çünkü pazara gitmeye para yoktu.

Gitse de ne değişecekti ki ayrıca.

Pazarcı da fırsatı bulunca marketçi kadar insafsız olabiliyor.

0, 37 buçukluk peynirin yerine ikame edebileceği bir marka aradı.

Ve buldu Ayşe Hanım.

Acaba tadı nasıldı bilmiyordu 27.50'ye bulduğu bu peynir acaba aynı tadı verecek miydi alışkanlık yapıkları peynirle. Bu peynir toto acaba mutlu sonla mı bitecekti...

Hadi aynı tattan vazgeçtik zehirlenmek de var mıydı acaba kaderlerinde.

Sonuçta denemeye karar verdiler...

Çünkü kasadaki genç kızımızda bizim ürünlerimiz Sağlık Bakanlığı onaylı markalardır deyince azıcık yüreklerine su serpilmişti.

VE Ahmet Bey ile Ayşe Hanım denedikleri peynirin tadından da çok memnum kalmışlardı.

Eğer sizde pahalı peynirden aynı kalitede daha ucuz peynirin markasını öğrenmek istiyorsanız burada yazmak olmaz.

Herkese tavsiye edebilirim.

İnşallah o markada öbür hafta modaya uymaz da, bizi yalancı çıkarmaz.