Yaklaşık 5 ay önce evime sınırsız internet bağlattım. Ancak bu ‘hizmeti’ almaya başladığımdan beri, ne yazık ki bir türlü hizmet alamadım. Çünkü ya internetimiz olmadı ya da sürekli bağlantı sıkıntısı oldu.

Bağlattığımı sandığım interneti güya 55 TL karşılığında sınırsız hizmet alacağımı sanırken neler oldu neler...

EVDE HUZUR KALMADI

Vodafone’a geçtiğimizden beri ne internetimiz oldu ne de huzurumuz kaldı. Yoğun şikayetlerim üzerine Vodafone’den bir gün dediler ki “Yanlış kotaya bağlandı” ve bir Pazar günü gelip bir şeyler yapıp ‘sözde düzeltip’ gittiler. Akabinde 18 gün tamamen internetsiz kaldım.

ARAMAKTAN HELAK OLDUM

Vodafone’yi aramaktan helak olmaya devam ettim. Bağlantı düzlemediği gibi, her ne kadar her ulaşabildiğimde “Kullanmadığınız her gün faturanızdan düşecektir” denilse de, her ay 55-60 TL fatura ödememe rağmen, 18 gün kullanmadığım halde faturadan düşen rakam 13,30 TL oldu.

KULLANIM BEDELİ BU!

Vodafone’yi tekrar arayıp her ne kadar “Bu durumda benim normalde faturam 30 TL olması gerekiyor” desem de, “Kullanma bedeli bu” dediler ve konuyu kapattılar. Bu diyalogun üzerine hiçbir şekilde muhatap bulamamakla birlikte internetim hala ‘var ve yok’ arasında seyretmeye devam ediyor.

BİR METRE SONRA YOK OLUYOR

Kaldı ki ‘300 metreden dahi çekiyor’ vadiyle bağlanan internetten yararlanmak için, çok yakında muhtemelen modemi belimize bağlayıp ortalıkta öyle dolaşmaya başlayacağız. Çünkü, modemin başından bir metre uzaklaştığınızda dahi internet tamamen yok oluyor.

NE GELEN VAR NE GİDEN

Artık aramaktan da bıktım, çünkü çözüm bulamıyorum. Çözüm bir yana sözde her seferinde kayıt açıyorlar ve sürekli ‘elemanlar gelecek’ diyorlar. Ancak bunca ay ne gelen var ne giden. Haliyle bizlerde maddi, manevi sıkıntı içerisinde mağdur olmaya devam ediyoruz.

GÜVENMENİN BEDELİNİ ÖDÜYORUZ

Vodafone’ye güvenip eşimin internet paketini düşürdüğümden, çocuğumuz çizgi film vs istediğinden, sınırsız internet bağlatınca faturamız daha ucuz olacak diye düşünürken, bu kez haddinden fazla telefon faturası ödemeye başladık. Özetle; 5 aydır güvenmenin bedelini ödüyoruz.

İPTAL ETMEK İÇİN 500 TL İSTENİYOR

Hattı iptal etmek istesek, bu kez de iki yıllık taahüte takılıyoruz. Çünkü iptal ettiğim durumda bu kez de 500 TL gibi bir rakam ödemem gerek. E ben zaten mağdurum! Açıkçası ne yapacağımızı bilemez hale geldik.

BAŞKA MUHATAP YOK

Müşteri temsilcileri dışında asla muhatap bulamıyoruz. Ne bir genel merkez telefonu, ne bir üst yetkiliye, hiç kimseye ulaşamıyoruz. “Tek muhatabınız biziz. Bizler ilgileniyoruz” diyorlar, ancak çözüm bulamıyorlar veya bulmuyorlar, bilemiyoruz. Şuraya faks çek, kimlik fotokopisi gönder, 500 tl öde iptal et deniliyor. Vodafone’den internet değil sorun yumağı bağlatmışım meğer!

50 DEFE ARADILAR SONRA YOK OLDULAR

Halbuki almadan önce günde 50 defa arayıp duruyorlardı. Bağlayınca da birden yok oldular! Bu sebeple derdimizi basın yoluyla duyurmak istedik. Bu durumu da açık yüreklilikle agazete’ye gelmeden önce vodofone’ye arayıp telefonla bildirdim. Hatta tüketici Haklarına gideceğimi de söyledim.

ÇÖZÜM RİCA EDİYORUZ

Cevapları “En doğal hakkınız” oldu. Zaten ne zaman arasam “Kayıt açıyorum” deniliyor ve belli ki her şey kayıtta kalıyor. Sayın Vodofone, müşteri memnuniyeti böyle olmaz! Sorunumuzu müşteri temsilcileri dışındaki üst yetkililere sunar, çözüm rica ediyoruz.

Saygılarımla

Ahmet BAHTİYAR