Bir eğitim yuvası hikâyesinin başarıyla tamamlanmasında özverili çalışma ortaya koyan Çukurova İnşaat, en büyük takdiri bu okulda okuyacak çocuklardan alacaktır. Ötesi laf-ı güzaf... Teşekkürler Çukurova İnşaat.

Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu’nun yenilenmesi ve yeni binasıyla tekrar eğitim öğretime kazandırılması noktasında okul inşaatının ilk etabının yapımını üstlenen iş adamı Sayın Özgür Kavaklı, okulun kaba inşaatını sözleşmede yazılı olan Şubat ayı sonunda teslim etmeyerek Haziran ayı başına kadar uzatmıştır.

Okulun ince işçiliğini yapmayı üstlenmiş olan Çukurova İnşaat’ın yetkilisi Sayın Halid Akbaş ise bu 4 aylık gecikmeye rağmen büyük çaba sarf ederek okulu en kısa sürede tamamlayıp teslim edeceklerini ve öğrencilerimizi mağdur etmeyeceklerini açıklamıştır.

Bu duyarlı açıklamalarından, gelişmiş sorumluluk hislerinden ve gayretlerinden dolayı Çukurova İnşaat çalışanlarına ve hususen Sayın Halid Akbaş Bey’e öğrencilerimiz ve velilerimiz adına Okul Aile Birliği Başkanı olarak sonsuz şükranlarımı ve minnet hissiyatımı sunuyorum.

 

Gülseren ÖZTÜRK

Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu

Okul Aile Birliği Başkanı

***

 Bu nasıl testtir!

"Ücret alımında gösterilen hassasiyet tedavi kısmında da gösterilsin"... Yaklaşık bir hafta önce Medicana Hastanesi’ne kan testi için gittim ancak sonuçlar, başta söz verdikleri gibi 1.5 saatte çıkmadı. Bunun üstüne mecburen işime geri döndüm. İş yerinden 4 defa neticeyi öğrenmek için aradımancak bu kez de ulaşamadım. "Böyle bir hastanede telefonlara bakacak hiç kimse yok mu acaba” diye düşünürken nihayet bağlandım. Ancak sevinemedim… Çünkü bu kez de telefona çıkan personel tarafından hiç de hoş olmayan davranışa maruz kaldım  Öğrendimki, bin bir zorlukla ulaştığım hastane sonuçları meğer bana, e-mail olarak gönderecekmiş…

Baktım olacak gibi değil. Hastaneye gidip sonuçlarımı aldım. Bir de benim iletişimsizlikle suçlamışlar. İşte buna yalancılık derim

Çünkü bendeniz; hastaneyle hiçbir şekilde iletişim sağlayamadığım için, tüm telefon aramalarımı yaptıktan ve yardımcı olunamayacağını söylediklerinden sonra hastanenin şikâyet sayfasına yazdım. Daha doğrusu, yazmak zorunda bırakıldım. Ancak baktım ki hastanenin şikâyet sayfası da çok dikkate alınmıyor basın yoluyla müşteri memnuniyetsizliğimi üst yöneticilere bildirmek istedim.

Benim tek isteğim, özel hastanelerin ücret alımında gösterdiği hassasiyeti, tedavi kısmında da göstermesidir.

Saygılarımla

Sercan H.oTEMSİLİ FOTO

 201 No’lu odanın kliması çalışmıyor

Kısa süre önce eşimin doğumu için MedicanaHastanesi’negittik ancak doğum gerçekleşmedi. Fakat bu süreçte gözüme çarpan 2 tane problem var.

1.’si 201 numaralı odanın kliması çalışmıyor. Dolayısıyla bütün gece mağdur olduk.

2.’si banyoyu kullandığımızda su gidere değil, odanın içine akıyor.Sormak istiyorum özel hastane yöneticilerine: Böyle bir rezalet olabilir mi?

Özetle; odaya bir ton para veriyorsunuz, mağdur olup gidiyorsunuz…

..Ve ne yazık ki yaşamış olduğumuz olay kesinlikle bir özür ile geçiştirilecek bir olay değil. Çünkü bu olay, insanın hayatında belki de tek bir kez yaşayabilecek tarifsiz mutluluğu gölgelemektedir.

KURUMSALLIĞA YAKIŞMIYOR

Ayrıca tüm bunlar Medicana Hastanesi’nin büyüklüğü ve kurumsallığına asla yakışmamaktadır. Bir müşteriniz olarak (haftada en az 3 kez hastanenizdeyim) mağduriyetimin gerçek anlamda giderilmesi için, umarım bir adım atarsınız ki bundan ben ve eşim mutluluk duyarız.

Şikâyetlerimin değerlendirilmesini ve de hastaların mağduriyetinin ortadan kati bir şekilde kaldırılmasını önemle rica ediyorum.İsmini vermek istemeyen bir okur

Göz mü yumuluyor?

Gemlik İlçesi Kumla Mahallesi Sahilleri, çay bahçeleri, büfeler, hatta emlakçılar tarafından bile şezlonglar, şemsiyeler koyularak kumsala masalarını atarak para karşılığı kiraya verilmektedir. İş öyle hale geldi ki, çok yakında sanırım sahiller parsellenecek ve halk içeriye para ile alınacak.

KAVGALARA SEBEP OLUYOR

Örneğin balık lokantaları masalarını sahil yolundaki betonların üzerine koyuyor. Sezon açıldı açılmasına ama... İnsanlar tüm bu nedenlerden dolayı hem mağdur oluyor ve de bu yaşananlar çeşitli kavgalara sebep oluyor.

KİMDEN KİRALADILAR

İşgalcilere nedenini sorduğumuzda ise “Milli Emlak’tan kiraladık” diyorlar. Bu işin yasal yönü var mı merak ediyoruz doğrusu, yoksa göz mü yumuluyor?Ancak cevap ne olursa olsun bilinmeli ki; insanlar her yıl daha da fazla mağdur olduğundan bu konuya acilen ele atılması gerekiyor düşüncesindeyim.

HANGİ BELEDİYE BAKIYOR

Gemlik Belediyesi’ne konuyu ilettiğimizde, sahillere büyük şehrin baktığı söyleniyor. Ricamız, hangi belediye bakıyorsa lütfen acil müdahale etsin ki insanlar daha fazla mağdur olmasın.

Saygılarımla

Alaattin Çakmak

Hizmetler 'site'de kalmasın

Sayın Osmangazi Belediyesi; Sitenizdeki tanıtımda, personelinizi hoşgörülü, yardımcı olma odaklı ve halka hizmet etmekten rahatsız olmayan eğitimli insanlar olarak belirlemişsiniz. Ancak bazı yaşadığımız olaylar bunun hiç de öyle olmadığını gösteriyor.Osmangazi Belediyesi’ne bağlı vatandaşlar olarak biz, nerede ve hangi belediyeye bağlı olduğumuzu, kimler tarafından hizmet aldığımızı ve de verilen hizmetten memnun olmadığımızı çok fazla önemsiyoruz.

DOĞRU İLETİŞİM

DOĞRU HİZMET

Küçük bir örnek vereyim size…; Normalde iletişimin ilk dakikaları telefonu açan personelin doğru yaklaşımla ve de konuşmalarıyla başlaması gerek. Çünkü;İletişimin doğru sağlanması akabinde güzel bir hizmetin geleceğini simgeler. Kaldı ki vatandaş yardım için aradığından, zaten kaygılı... Ancak sizde gerçekler hiç de öyle değil. Aksine…

PERSONELİN EĞİTİLMESİ ŞART

Bu yüzden başta doğru yaklaşım için personelinizin eğitilmesi şart! Bu eğitimi almak, halka hizmet etmek istemiyorsa, bundan gocunuyorsa, o zaman formül çok basit. Bu işi yapmayacak!Mübarek Ramazan ayında bunları yazıyor olmak beni fazlasıyla üzerken, telefona bakan personelinizin rahatlığı, insanlara yardımcı olmama gayretleri,üstüne üstelik üslupları, samimiyetsiz olmaları gerçekten akıl karı iş değil.

Memuriyet buysa, vay halimize!

Sevgi BIÇAK