7 ve 8 Ocak 2018 tarihinde yerinde yaptığımız tespitlerde foseptik kuyuları barajlarımıza akmaya devam etmekte olduğunu gördük. Üstelik bazı köylerimizdeki kuyular gizlenmiş bir şekilde akıtılmaktadır. Artık söz bitmiştir. Sayın Alinur Aktaş ve çoğu köylerimiz Osmangazi Belediye Başkanlığı sınırları içerisinde kalması münasebetiyle Sayın Mustafa Dündar’ı ister bizimle birlikte, ister kendileri olmak üzeri yerinde tesbite, kirliliğini görmeye ve çözüme davet ediyoruz.

Cemil AYDIN

MHP Osmangazi Belediye Meclis Üyesi Grup Sözcüsü 

Müşteri memnuniyeti dedikleri...

5 Şubat Pazartesi günü İstanbul’a gitmek için bir çok kez olduğu gibi BUDO’yu tercih ettim ve saat 11:00 seferine bilet aldım. Ancak biletimi alırken gişedeki görevliye her ne kadar yerimin üst salonda olmasını istediğimi belirtsem de, yerim üst salonda bulunmamakla birlikte personelin kaba ve saygısız davranışlarına maruz kaldım. BUDO’nun esas amacı yolcu memnuniyeti olduğu inancını taşıyarak, yetkililerden bu konuda gereken müdahalenin ve uyarıların yapılmasını önemle rica ediyorum.

Adını vermek istemeyen bir okur

 ***

Dumlupınar Mahallesi’ne biraz ilgi lütfen

Dumlupınar Mahallemizin 42. Cadde No:71 civarında  belediyeye ait boş arsalara inşaat molozu ve çöpleri atılmakta. Bu durumun hem çok kötü bir görüntü ve de tehlikeli olduğundan acilen temizlenmesini istiyoruz.  Önemle belirtmek istiyoruz ki, yazın inşaat tozundan, kışın da çamura dönüşen yollarından bıktık usandık. Buraya acil asfaltlama yapılması gerekiyor.

HİÇBİR SOKAK LAMBASI YANMIYOR

Ayrıca Barbaros Mahallesi’nde mezarlığa yakın yapılan temizlik aracının bizim de mahallemize gelmesini istiyoruz. Kaldı ki mahallemizde hiçbir sokak lambası yanmıyor. Bu mağduriyetimizi de her ne kadar ilgili kurumlara bildirdiğimiz halde sokak lambaları hala yapılmadı.

KİMSE İLGİLENMEDİ

Köpeklerin boş arsalarda cirit atması çoluk çocuğumuzun güvenle dışarı çıkmasına engel olmakta. Bu durumu da Belediyeye hatırlattık ama yanıt ‘köpek bulunamadı’ oldu. Yani anlayacağınız problemlerimizle ilgilenen olmadı. Lütfen bir senedir belediyemizden Demirtaş’ın gelişmekte olan Dumlupınar Mahallesi’ne de yakından ilgisini bekliyoruz. özellikle 42. Cadde’ye gelip yakından bakmalarını rica ediyoruz.

Dumlupınar Mahalle Sakinleri

 Teşekkürler Osmangazi

Sayın Sevinç Çelebi; agazetesi’nde bulunan ‘Vatandaş Hattı’ adlı köşeniz aracılığınızla, Osmangazi Belediye Başkanımız Sayın Mustafa DÜNDAR’a mahallem adına teşekkür etmek istiyorum. Geçtiğimiz zaman içinde hem mahalleme yakışan bulvarı hem de parkları bitirdi. Şu an geriye eksik olan üç dört tane park yerim kaldı. Onlarda inşallah bu sene içinde yapılacaktır.

YENİ PROJE SEVİNDİRDİ

Ayrıca mahalleme yeni pazar alanı, spor tesisi, yeni hizmet binası ve 20’nin üzerinde asfaltsız kalan sokaklarımızın da asfaltı yapılacak. Bunlarla beraber senelerin sıkıntılı olan Çamlık alanın yeni proje ile halkıma sunulması da beni fazlasıyla sevindirdi. Çünkü bu projeyle Yunuseli Mahallesi olarak çok güzel bir alana sahip olacağız. Köy içi imarı da değişecek ve Osmangazimiz yepyeni kapalı bir kurban pazarına kavuşacak.

DAHA GÜZEL BİR YUNUSELİ İÇİN

Özetle; öyle görünüyor ki kısa bir süre sonra hep birlikte çok daha güzel bir Yunuseli’ye kavuşacağız. Bu yüzden tüm bu güzelliklere sahip olabilmemiz için gayret eden başkanımız Sayın Mustafa Dündar’a bir kez daha halkım ve kendim adıma içten teşekkür ederken…

BAŞKANIMIZDAN BİR İSTEĞİMİZ OLACAK

Sayın Başkan; Panorama gibi büyük bir projenin sonuna geliniyor. Şimdiden Bursa’mıza hayırlı uğurlu olmasını dilerim. Ve bizim için büyük bir projeye daha imza atmanızı canı gönülden istiyor ve mahallemize halkın çok istediği bir spor salonunun yapılmasını sizden önemle arz ediyorum. Eminim bizi kırmayacaksınız. 'Durmak yok, yola devam'... Sevgi ve saygılarımla Osmangazi’nin patlayan yıldızı Yunuseli’den, başkanıma teşekkürler.

 Yunuseli Mahalle Muhtarı

İbrahim BAHAR

 ***

Bursagaz’dan cevap var

Sayın Sevinç Çelebi,

Vatandaş Hattı köşenizde Bursa halkının talep ve şikayetlerine yer verdiğiniz için teşekkür ediyoruz. Müşteri memnuniyetini her zaman en üst seviyede tutmayı amaçlayan bir şirket olarak, sektöründe bir ilk olan ‘Ofissiz Hizmet’ uygulaması ile müşterilerimize hizmet sunmaya devam ediyoruz. Bu hizmetimiz ile abonelerimiz bulundukları her noktadan, Bursagaz ofislerine gelmeden sözleşme, sözleşme feshi işlemlerinin yanı sıra her türlü talep öneri ve şikayet bildirimlerini çağrı merkezimizi arayarak yapabilmektedirler. Ayrıca müşterilerimize birçok ödeme noktasının yanı sıra web sitemiz ve IVR (Sesli Yanıt Sistemi) sistemi üzerinden ödeme kolaylığı sunulmaktadır. “100 koltuk altı En Övgüye Değer Çağrı Merkezi Ödülü”nün sahibi olan çağrı merkezimizden, müşterilerimize daha kaliteli hizmet sunmak için iyileştirme ve geliştirme çalışmalarımız da sürekli devam etmektedir.

Bursagaz olarak, müşterilerimize Bursa genelinde bulunan 108 adet PTT şubesi ve 22 adet bankanın şubeleri aracılığıyla ücretsiz fatura ödeme imkanı sunuyoruz. Ayrıca banka hesaplarında otomatik ödeme talimatı bulunan pek çok müşterimiz, otomatik ödeme talimatı vererek de faturalarını kolayca ödeyebiliyor.

Bunların yanı sıra; web sitemizde, anlaşmalı olduğumuz Garanti Bankası Bonus, Akbank Axess, Finansbank Card Finans, Halkbank Paraf ve İş Bankası Maximum kredi kartları ile fatura borçları ödenebilir. Tüm maximum, axess ve bonus özellikli kartlarla da yine web sitemiz üzerinden güvence bedeli ve abone bağlantı bedeli komisyonsuz olarak ödenebilmektedir. Web sitemiz üzerinden fatura ödemesi kredi kartı ile yapılmak istendiğinde, ödeme taksitlendirileceğinden banka vade farkı yansıtmaktadır.

IVR (Sesli Yanıt Sistemi) ile tahsilatlarımız sistem geliştirmesi için geçtiğimiz haftalarda bakıma alınmış ve abonelerimizin hizmetine yeniden sunulmuştur. Sesli yanıt sistemi  üzerinden anlaşmalı olduğumuz Garanti Bankası Bonus, Akbank Axess ve İş Bankası Maximum kredi kartları ile fatura borçları ödenebilir. IVR üzerinden yapılan fatura ödemelerinde ödeme tutarı taksitlendirildiğinden banka vade farkı yansıtmaktadır. Tüm maximum, axess ve bonus özellikli kartlarla da yine sesli yanıt sistemi  üzerinden güvence bedeli ve abone bağlantı bedeli komisyonsuz olarak ödenebilmektedir.

Yazıda bahsi geçen banka katılım bankası olduğundan ve kredi kartı ile komisyonlu işleme izin vermediğinden müşterimizin faturasının tahsilatı web sitemiz üzerinden maalesef yapılamamıştır. Web sitemiz ve IVR üzerinden yapılacak olan ödemelerde anlaşmalı olduğumuz bankaların kartlarının kullanılması, müşterilerimizin işlemlerini kolaylaştıracaktır.

Saygılarımızla, Bursagaz Kurumsal İletişim

  ***

Bas-Geç butonu aylardır çalışmıyor

Sayın yetkililer. Yalova Yolu üzerindeki Metro Marketin yanında bulunan trafik lambaların bas-geç butonu aylardır çalışmıyor. 2 kere iletişim kurdum fakat hala aynı ve hala ilgilenilmiyor. Acaba birileri öldüğünde mi gelip bu konuyla ilgilenilecek ve çaresine bakılacak gerçekten merak ediyorum.

Arzu KARADAĞ