Mutsuz ve işini sevmeden yapan tüm doktorların, ne özel ne de devlet hastanelerinde çalışmalarına izin vermeyin lütfen! Ve mümkün mertebe işe alınmadan önce mutlaka psikolojik teste tabi tutun.

Sayın Bursa Devlet Hastanesi yetkilileri… Boynumda iki aydır geçmeyen reaktif lenf şişlikleri mevcut. Bu sebeple, gittiğim özel hastanedeki KBB doktorum, birkaç ultrason muayenesinden ve yaptığı testler sonrası, kan tahlilleri ve bazı alerjik testler istedi. Ve bana gerekli tahlilleri devlet hastanelerinin enfeksiyon hastalıkları bölümünde yaptırabileceğimi söyledi.

“GİT ÖZELDE YAPTIR BEN YAPMAM”

Akabinde ben de Bursa Devlet Hastanesi’nde çalışan bir doktorunuzdan randevu aldım. Ancak kendisine henüz durumumu bile izah edemeden “Özel hastaneye gitmişsin. Git ihtiyacın olan testleri de özelde yaptır. Ben yapmam” dedi. Bunun üzerine “Peki, bu durumda ben şimdi ne yapmalıyım? En azından beni siz yönlendirin ki bu hastanedeki KBB’ye görüneyim. Ve sonra da size mi geleyim ya da siz mi muayenemi yapacaksınız” dedim. Ancak soruma karşılık “Ne yaparsan yap. Git biyopsi yaptır” cevabı geldi.   

PSİKOLOJİK TESTE TABİ TUTULSUNLAR

Sayın Sağlık İl Müdürlüğü… Naçizane önerimdir. Böylesine mutsuz ve bu denli işini sevmeden yapan tüm doktorların, ne özel ne de devlet hastanelerinde çalışmalarına izin vermeyin lütfen! Ve mümkün mertebe işe alınmadan önce mutlaka psikolojik teste tabi tutulsunlar.

DANIŞMAYA BİLE SORU SORULMUYOR

Ayrıca; hastanelere şifa bulmak ümidiyle gelen hastalar, bırakın doktorları, devlet hastanelerindeki görevlilere bile soru soramıyor! Örneğin; danışmaya oturtulmuş olan agresif kadın, Bursa’nın kim bilir hangi köyünden ve kaç vesait ile geldiği belli olmayan yaşlı insanlara bile öyle kötü davranıyor ki, insanın kanı donuyor… Bu nasıl bir agresifliktir kardeşim!..

KİMSE KEYFİ GİTMİYOR

Halbuki bu insanlar muhtaç, gariban olmasalar, devlet hastanesine değil, özel hastaneye gider. Çok meraklıydılar sanki karşı tarafın mutsuzluğunuzu çekmeye!.. Sözün özü; yaşadıkları rahatsızlık ve hastalık dertlerinin içinde, halkın devlet hastanelerinin yardımına ihtiyacı var, terslenmeye değil! Kaldı ki bu orada çalışanların işi. Dolayısıyla, hastane çalışanları, işini en iyi şekilde yapmaya mecburlar… Lütfen gerekli müdahaleyi yapın.
 

Saygılar

N.H.

 ***

Mağduriyetimize bir çare lütfen!

Bursa Büyükşehir Belediyesi halka açık olan otopark alanlarını BURBAK’a veriyor. Ve böylece halk resmen mağdur oluyor. Özellikle Mudanya Özlüce Gölyazı taraflarında büyük bir mağduriyet söz konusu. Çünkü BURBAK çalışanları parayı almadan bırakmıyorlar. ‘Plakayı yaz’ diyorsun kabul etmiyorlar. Bu durumu CİMER'e yazdım ve belediyeye de mesaj attım. Lütfen artık halkın her gün uğradığı bu ciddi mağduriyete bir çare bulun.

Saygılarımla

Esin ÇAM

 ***

Bariyerlerin onarılması gerek

Hürriyet Mahallesi istikametinde, Avrupa Konseyi Bulvarı Mehmet Akif Mahallesi’ndeki bariyerler kazalardan dolayı hasar gördüğünden ve 11 Nisan 2019 tarihinde tekrar bir kaza yaşandığından dolayı, aracım park halinde olduğu halde hasar gördü. Başkaları da zarar ve hasar görmeden, yetkililerden bu hususta en kısa zamanda gerekenin yapılmasını arz ederim.

F.Ç.

***

Spor yapmak sağlıksa şayet…

Bursa Teleferik/Namazgah ve çevrelerindeki basketbol sahaları çok eski ve de yerler çok yamuk (eğri büğrü). Ayrıca mahallemizde bir tane dahi voleybol sahası bulunmuyor. Bu durumda, sporsal faaliyetlerimizi gerçekleştirirken, ben ve yaşıtlarım hiç hoşnut olmuyoruz. Lütfen Bursa genelinde basketbol ve voleybol sahaları hakkındaki sorunlara bir çözüm bulunsun. Spor yapmak sağlıksa şayet, sağlıklı beyinler de sağlıklı vücutta bulunur. Gereğinin yapılmasını büyüklerimizden önemle rica ediyorum.

Saygılar

Ertan CEM

 ***

Tedirginiz…

Görükle Mahallesi’nin, Selvi Caddesi’nde ikamet ediyorum. Her sabah saat 07:30 civarı iş servisine binmek için durağımıza yürüyorum. Ve her sabah tıpkı benim gibi o caddede oturan ve benimle birlikte aynı saatte evden çıkan kişiler de aynı sorunu yaşıyor ve 5 ile 6 tane köpekle karşı karşıya geliyoruz. Yanımıza gelmekle birlikte üzerimize gelmeye çalıştıkları için sürekli tedirginlik yaşıyoruz. Güvenliğimiz açısından, ancak asla hayvanlara zarar verilmeden gereğinin yapılmasını önemle arz ederim.

Saygı ve hürmetle…

G.H.

 

Şok Marketler’in uygulaması nedir?

13 Mart 2019 tarihinde Bursa Nilüfer Kültür Mahallesi’nde bulunan Şok Market’te alışveriş yaparken, elimdeki kaymak kutusu düşüp kapağı çatladı. Marketteki 2 çalışana da çatlayan kutuyu yenisiyle değiştirmek istediğimi söyledim ama ben kırılmasına sebep olduğum için iki personel de değiştirmeme izin vermediler ve de benim ürünü satın almaya mecbur ettiler.

ŞOK’A GİRDİM, ŞOK OLDUM

Halbuki benim bildiğim ve bugüne kadar başka marketlerin uyguladığı; market içinde kırılan, marketin bünyesinde olduğu için pekala değiştirilebilir ve hatta istem dışı kırılan üründen ücret dahi alınmaz. Ancak öyle görünüyor ki Şok Marketler’de bu uygulama geçerli değil.

ÖZÜR DİLEMELİLER

Şok Market Genel Merkezi yaşadığımla alakalı bilgilendirmek ve bu anlamda doğruyu öğrenmek istedim. Şayet Şok’ta da bu uygulama geçerli ise market çalışanlarından beni arayıp en azından özür dilemelerini talep ediyorum. Çünkü onları şikayet edeceğimi ve bu anlamda neyin doğru ve neyin yanlış olduğunu öğreneceğimi söylediğim halde, oralı dahi olmadılar ve konuyu hiç umursamadılar.

KABUL EDİLEBİLİR BİR DURUM DEĞİL

Ayrıca; birçok zaman “Bozuğumuz yok, tam para verin” istekleri de oluyor kasiyerlerinizin… Ve bu durum da asla kabul edilebilir bir durum değil. Çok sevdiğim Şok Market’ten alışverişime gönül rahatlılığı ile devam etmek istediğim için gerçeği bir an evvel öğrenmek istiyorum. Cevap verilirse sevinirim.

Saygılar

U.I.   

Feribota binerken düşme tehlikesi yaşıyoruz!

Sayın Bursa Büyükşehir Belediyesi… 11 Nisan 2019 tarihinde, ikamet ettiğim Büyükçekmece’den Mudanya’ya gitmek için BUDO’yu tercih ettim. Ancak Büyükçekmece İskelesi’nden feribota binerken arka kapıya açılan rampanın insan güvenliği açısından uygun olmadığı düşüncesine vardım.

HİZMETTE İNSAN SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ DE GÖZETİLMELİ

Öyle ki rampa oldukça dik ve de her iki tarafı deniz olmasına rağmen, başında duran bir görevli de yok. Amaç sadece bilet satmak olmamalı, hizmetse insan sağlığı ve güvenliği de gözetilmeli. Güvenilir olmadığı aşikar olan rampa açılmamalı, gerekirse tek kapıdan feribota giriş yapılmalı. Kendi adıma şunu söyleyebilirim ki, bir daha BUDO’yu tercih eder miyim bilmem. Ancak bir bela kaza olmadan acilen bu anlamda önlemler alınmalı.

Süreyya BAYHAN