Ev almak mı?

Kültür ve statü satın almak mı?

Residencemı?

Müstakil mi, lokasyon mu, mimari mi?..

Uzayıp giden bu sorular dizisinin cevabı sadece Maslow’un ihtiyaçlar hiyerarşisinde bulunan güvenlik ihtiyacını gidermek için midir? İnsanlar sadece barınma ihtiyacını karşılamak için mi kendisine bu soruları sorar?

Tabi ki hayır!

Günümüzde rekabetin doruk noktasına ulaştığı konut sektöründe, konut alıcıları tercihlerini yaparkenalmış oldukları bina ile birlikte geleceklerini ve yaşam şekillerini de satın almaya başlamıştır.

Yaşamalanları kişilerin statü göstergeleri haline gelmiştir.

İnsanların yaşam konforunu kaliteli hale getirmeyi amaçlayan inşaat firmaları bu bağlamda “MarkaDeğerleri” yaratmayı amaç edinmiştir.

İnşaat firmalarının oluşturmuş oldukları projeler, proje içerikleri,konfor alanları aynı zamandatoplum da insanların davranış ve duruş şekillerine de etki etmeye başlamıştır.Firmalar gizliden gizleyetopluma ve ülkenin gelişmişlik düzeyine etki eden yön veren, gizli eğitimciler olmaya başlamıştır.

..Ve tabi ki bütçe… İnşaat sektöründe oluşmuş olan yüksek ücretlere karşılık inşaat firmalarına tek sorumuz: Bize bir Moda Sokağı Kültürüde inşa edebilir misiniz acaba?

Sevgiler…