Soğanlı Tabakhaneler Bölgesi’ni yıllardır gündeme taşıyoruz ve de sürekli uyarıyoruz ama kalıcı çözümler için daha ne kadar bekleyeceğiz...Pansuman çözümler yerine Zabıta ve Emniyet Müdürlüğü işbirliğiyle kalıcı çözümler üretilmelidir. Güvenlik ve temizlik sorumlu sorunları hat safhadadır. Belediye, Emniyet ve bölge halkı el ele vererek bu kangren haline dönüşen soruna ortak çözüm bulmalıdır. Ayrıca Soğanlı Termal Turizm Projesi için de Büyükşehir belediye Başkanlığı zaman geçirmeden adımlar atmalı ve süreç hızlandırılmalıdır.

Cemil AYDIN

Osmangazi Belediye Meclis Üyesi Grup Sözcüsü

2 dakikalık işlem için 2 saat beklemek!

6 Mart 2018 (salı günü) Yapı Kredi Bankası’nın Fomara Şubesine gittim. Bankaya ait kartla sıra numaramı aldım ve beklemeye başladım. Yapacağım işlem daha sonra da gördüğüm gibi tam '2 DK.15' saniyeden ibaretti. Ancak ben bankaya Saat 15:10’da girdim ve de Bankadan tam 17:05’te çıktım!Ki banka saat 17’de zaten kapandı.

YOĞUNLUKTAN DEĞİL!

Bir kez daha anladım ki, aslında bu bekleme yoğunluktan kaynaklanmıyordu. Aksine gişelerdeki ağır çalışmalardan ve de daha çok kredi çekme ve ev kredisi işleri görüldüğündendi.
Bu yüzden de Yapı Kredi Bankası’nın üst düzey yöneticilerine seslenmek istedim.

VAKİT NAKİTTİR

Sayın ilgililer ve yöneticiler. Lütfen bankanızda uzun sürecek (en az 25 dakika sürüyor çünkü, imzalar vs.) işlemleri, ayrı bir gişeye alın. Böylece para yatırma ve ya çekme vs. gibi kısa süreli işlemler engellenmez ve insanlar bankada 2 dakikalık işi için saatlerce beklemez. Malum herkesin vakti değerli ve bir tek bankada çalışanlar çalışmıyor, bizlerin de işi gücü var!.. ‘Vakit Nakittir’ kavramını da aslında en iyi bankacılar bilmeli…

Gereğinin yapılmasını önemle rica ediyoruz.

Saygılarımla

Neşe İNCİ

 ***

 Bu ne tavır Doktor Bey?

 Birkaç gün önce Bursa Devlet Hastanesi’ne gittik. KBB bölümüne randevumuz vardı. Ancak KBB bölümü doktoru sonuçlara bakmadan ve mesai saatinden 17 dakika önce çıktı, daha sonra muayeneye 20 dakika geç başladı ve “Sinüzitiniz yok ama tedaviye başlayabiliriz isterseniz” dedi. “Madem sinüzitimiz yok o zaman neden tedavi uygulayacaksınız ki?” deyince de acayip bir tavırlar içerisine girdi.

“Kızım şehir dışında okuduğundan bugün okula gidemedi” dedik. Doktor bey yine lakayt bir şekilde “rapor yazayım” dedi.

HASTA HAKLARI BİRİMİ  NE İŞE YARIYOR ANLAMADIM

Hasta haklarına gittik onlarda ilgisiz davrandı… O biriminde zaten ne işe yaradığını anlayamadım… ayrı mesele.

Ne yazık ki, Devlet Hastanesinde bu tavırlarda olan doktorlara veya personele sıkça rastlanıyor. Bu sebeple Doktorların ve personelin uyarılmasını önemle rica ediyorum.

Zeliha RAHMİ

Yaya kaldırımları işgal edilmesin lütfen!

Fethiye Mahallesi Ay Sokak güzergahındaki (Aydınlık Sokak No:3A’ya ait evin arka bahçesi) bahçe kenarındaki kaldırıma her gün farklı arabalar park etmektedir. Birkaç kere buraya park eden araçlara ceza kesildiğini duymuştum fakat ısrarla park etmeye devam etmekteler. Öncelikler sarı kaldırım özürlülere ait tabii ki.

ÖĞRENCİLER İÇİN ÇOK RİSKLİ

Ayrıca bu alanda her zaman araç park edilmiş olduğu için sokak sakinleri yola kaldırımdan değil, yoldan devam etmektedir. Özellikle sabahları öğrenci çocukların ve yoldan geçen taşıtların ne kadar risk aldıklarını gözlemlemekteyim. Sürücü ya da yayaların başına kaza sorun teşkil etmeden yaya kaldırımı başlayan yere en azından araç park edemeyecek şekilde, yayalara çözüm olacak bir önlem alınmasını rica ederim.

Saygılarımla

F.K.

Otobüsler belirtilen  yerden gelmiyor

Heykel-Çamlıca hattını kullanan 2E otobüsü her sabah 07:30’da Dikkaldırım'dan geçmesi gerekirken gelmiyor. Sorulduğunda arıza yaptı, geçmiştir gibi saçma cevaplarla geçiştiriliyor. Halbuki biz işimizi ona göre ayarlıyoruz ve işimize geç kalıyoruz.

KAFALARINA GÖRE Mİ?

Allah aşkına bu özel otobüslerin kafasına göre turu iptal etme ya da uykusunu alamadığında es geçme yetkisi var mı? Eskiden özel otobüsler yokken belediye şoförleri 06:00’da ki turu bile atlayamazlardı. Şimdi lakaytlık almış başını gidiyor. Belediye yetkililerine sesleniyorum. Bu özel otobüslerinin disiplinize edilip belediye hizmet anlayışına getirilmesini istiyorum. Bu konuyla hassasiyetle ilgilenilmesini rica ediyorum.

Erdal ÖZGÜN

TEŞEKKÜR PANOSU

Teşekkürler Osmangazi Belediyesi

Hüdavendigar Mahallesi’nin Emine Hatun Caddesi’nde (eski adıyla Hasbahçe Sokak)ta bulunan dört katlı ev, dört yıl önce çevreye daha güzel görüntü kazandırmak amacıyla Osmangazi Belediyesi tarafından yıkılmış ve yer kamulaştırılmıştı. Herkes yıkılan evin yerine ne yapılacak diye merak ederken, işlek bir caddede ve otobüs durağının hemen arkasında bulunan boş yer başka bir vatandaş tarafından sahiplenilerek kara lahana ekildi!

Bu yıkımdan özellikle de eski ev sahibi vatandaşın çok fazla mağdur olmasından ve de mahallemize de katiyen yakışmayan bu konuyu “Sevinç Çelebi ile Vatandaş Hattı” adlı köşenizde duyurmuş ve yetkililerden bu yeri halka hizmet verebilecek bir yere dönüştürülmesini istemiştik.

 GÜZEL PARK İÇİN DÜNDAR’A TEŞEKKÜRLER

İsteğimizi dikkate alan ve harekete geçen Osmangazi Belediyemiz, boş arsaya güzel ve halkın yararlanabileceği çok güzel bir park yaptı.

Bu hizmet için başta Osmangazi Belediyesi Başkanı Mustafa Dündar’a ve emeği geçen herkese şahsım ve mahallem adına çok teşekkür ediyorum.

Saygılarımla

Hüdavendigar Mahallesi Muhtarı Mustafa Pala

***

YILDIRIM BELEDİYESİ’NDEN CEVAP VAR

Sayın Sevinç ÇELEBİ;

05.03.2018 tarihli gazeteniz köşesinde yayımlanan “Çöp Kovaları Yetersiz Hatta Yok!” başlıklı, Yıldırım İlçesi Eğitim Mahallesi 1. Uzun Sokak’ta çöp konteynırı olmadığı yönündeki okurun şikayeti Belediyemiz Temizlik İşleri Müdürlüğünce incelenmiştir. Yapılan inceleme neticesinde belirtilen adreste herhangi bir olumsuzluğa rastlanmamıştır. Sokakta her binanın önünde çöp konteynırının olduğu ve çöplerin düzenli olarak alındığı teyit edilmiştir. Bilgilerinize sunarız.

Yıldırım Belediyesi

Basın ve Yayın Müdürlüğü