Selamlar Sevinç Hanım. Öncelikle, uzun zamandır mahallemizin ‘gerçek sıkıntısı’ olduğu halde, tüm uğraşmalarımıza ve verilen tüm sözlere rağmen konuyla ilgili bir arpa boyu yol dahi kat edemediğimizi önemle belirtmek isteriz.

Her ne kadar söz konusu sorunumuzu sosyal medya da paylaşımlar yaparak yetkililere duyurmaya çalışsak da, bir de siz değerli gazeteci ablamıza, “Belki bu kez bir duyanımız olur” düşüncesiyle yazımızı gönderiyor ve köşenizde yer vermenizi çok rica ediyoruz. Lütfen bize yardımcı olun…

BU KADAR MI ZOR?

Yıldırım İlçesi’ne bağlı Şirinevler Mahallesi’nde ikamet eden vatandaşlarız. Ve sayfanız aracılığı ile Bursa Büyükşehir Belediyesi ve Yıldırım Belediyesi başkanlıklarına seslenmek istiyoruz. Lütfen mahallemizin ciddi sorununu artık çözün. Yıllardır mahallemizden çıkan 20 bin oya ve bizlere verilen vaatlere rağmen hiçbir söz tutulmadı. Tüm olumsuzluklara rağmen 31 Mart’ta yine oylarımızı verdik. Şimdi çözüm bekliyoruz… Fotoğraflarda da görüldüğü gibi mahallemizde çok tehlikeli bir çıkış mevcut. Ve bizim tek isteğimiz bu tehlikeyi ortadan kaldırmanız yönündedir. Bu kadar mı zor!?... 

Mahalleli adına

N.Karadayı

***

Hastane mi, ticarethane mi anlayamadık!

Oğlumuz N.K., Mart ayının sonlarında Bursa Medical Park Hastanesi’nde böbrek taşı ameliyatı geçirdi. Doktorumuzdan Allah razı olsun. Onunla ilgili hiçbir sıkıntı yaşamadık. Ama hastanenin ücret tarifesi çok yüksek, işte bu gerçeği yaşayarak çok çok iyi anladık.

NEDENİ NEDİR?

Ameliyat ücretine ilave olarak, gecelik 500 TL oda ücreti ödedik. Ve ameliyat sırasında takılan stent çıkarma işlemi için ayrıca ücret talep edildi. Ameliyatın devamı olan bir işlem için neden 1500 lira ek ücret alınıyor anlamış değiliz. Orası hastane mi yoksa ticarethane mi!?... açıkçası çözemedik.

İKİNCİYE TERCİH ETMEYİZ

Naçizane tavsiyemizdir; Medical Park Hastanesi bir an önce ücret politikasını bir kez daha gözden geçirmeli. Çünkü bir kez bu hastaneye yatan kişi ikinciye Medical Park Hastanesini tercih etmeyecektir bizden söylemesi.

Çiğdem Hanım

***

Bu nasıl bir mantık!

20 Nisan (Cumartesi günü) ailecek Sur Yapı Marka AVM’ye 12:30’da alışverişe geldik. AVM’nin 3 katlı otopark var olduğu halde sadece 1 katı çalıştırıyorlar. Dolayısıyla otopark tıklım tıklım doldu.

YARIM SAAT PARK YERİ ARADIK

Ve bize de geriye yarım saat park yeri aramak kaldı.  Durumu güvenlikçilere söyledik fakat onlar da “Yok oraya park etmeyin, şuraya park etmeyin” diyerek durumu geçiştirdi. “2. kat açın bari insanlar rahat etsin” dedik, bu kez de “Oraları açmak yasak” cevabı verdiler.

Sevgi KORKMAZ

***

 

 Mavi mavi masmavi!  

Son günlerde bir çok otobüste bu görüntüye rastlayabilirsiniz. Maşallah otobüsler ‘mavi mavi mas mavi’, ‘çok mu çok mavi’yim şeklinde yolcu taşıyor. Şimdi asıl benzetmeyi yapardım ama, terbiyem müsaade etmediği için, bu iki benzetmeyle yetiniyor ve yorumu sevgili otobüs şoförlerine ve de yolculara ve okurlara bırakıyorum.

HER TÜR KÖTÜLÜK KOL GEZER

Birkaç gün önce B25 No’lu otobüse, eşimle bindiğim halde bir erkek olarak bu görüntüden resmen tedirgin oldum ve de tek başına bir hanımın böyle bir ortamda yolculuk yapmaması gerektiğinin bir kez daha kanaat getirdim. ‘amaan bana ne’ diyen olmasın, çünkü bu otobüste bulunan kadınlar herkesin soyadından (anne, abla, hala, teyze, yenge vs..) olabilir. Ve böyle bir ortamda her türlü ‘kötülük’ de kol gezer, sinir, ayar bozar…

TRAFİK ŞUBEDEN RİCAMDIR

‘Bu ne rezillik’ diyorum ve ışıkları düzgün olmayan otobüslerin trafiğe çıkmamaları gerektiğini yeniliyorum. Trafik şubeden buna benzer manzaralara müsaade etmemelerini önemle rica ediyorum.

Saygılarımla

İbrahim SOYLU

 ***

Hiç gereği yok!

22 Nisan Pazartesi günü, Şehreküstü metro durağının az gerisinde bulunan durakta 23 No’lu otobüsü bekliyordum. İş çıkışı olduğu için durak oldukça yoğundu. Otobüs saatinde geldi. Fakat otobüsün saatinde gelmesi ne yazık ki yaşanan sıkıntıyı çözmedi.

YAPIŞ YUPUŞ…

Heykele doğru giderken otobüs daha da doldu ve bu yoğunluktan her kes nasibini aldı. Yolcuların olduğu gibi şoför de bir yerden sonra birbirine yapışık şekilde gitmek zorunda kaldı.

SIKIŞIN!

Buna rağmen, 23 No’lu otobüs Sönmez Durağı’na geldiğinde, artık bir çocuğun dahi binebileceği yer kalmadığı halde, şoför bey hala ısrarla “Arkalara gidin, yer var” dedi durdu. Her ne kadar “Abiciğim yer yok” desek de, “Var 2-3 kişilik daha yer. Sıkışın” demeye devam etti.

YOLCULAR PERİŞAN OLDU

Sonuç itibariyle, şoförün gereksiz ısrarına daha fazla dayanamayan yolcular hep birlikte tepki vererek, şoförün yoluna devam etmesini sağladılar. Havanın sıcak ve otobüsün ağzına kadar dolu olması, söylendiği halde şoförün klimaları çalıştırmaması yolcuları resmen perişan etti.

BU İŞ BÖYLE OLMAZ!

Bu sebeple Özel Halk Otobüsü Başkanına sesleniyoruz. “Sayın Başkan. Bu iş böyle olmaz. Lütfen bu ve benzer konulara biraz el atın. İnsanlara ticaret gözüyle bakılmasın, otobüsler dolduğunda daha fazla yolcu alınmasın. Çünkü, milletle akraba olmamıza gerek yok!”

RAHAT ULAŞIM SAĞLANSIN

Aksine, otobüs seferleri sıklaştırılsın ve yolcuların rahat ulaşımı konusu hakkında çalışmalar yürütülsün. Şayet sizler çözemiyorsanız, bırakın bu işi bilenler, yani belediyeler yapsın… Dileriz gereği yapılır.

Saygılarımla

Abdullah BOZKURT