JCI başta olmak üzere aldığı kalite belgelerinin yanı sıra Yalın Hastane, Sağlık Okulu, Bebek Dostu Hastane projeleriyle de Bursa’da sağlık alanında önemli çalışmalara imza atan Özel Medicabil Hastanesi, kuruluşunun 9’uncu yılını yeni hizmet binasıyla taçlandırdı.
Yeni hizmet binasının açılışıyla birlikte Özel Medicabil Hastanesi’nin toplam alanı iki kat büyüyerek, 20 bin m2’nin üzerine çıkmış oldu. Yeni bina ile birlikte fizik rehabilitasyon ile kadın doğum branşlarında daha da güçlenerek yoluna devam eden Medicabil, A grubu olarak tanımlanan felçli ve doğuştan palsili hastaların rehabilitasyonu içinde 50 m2’lik rehabilitasyon alanına sahip oldu. 
Kadın Hastalıkları ve doğum branşına 1100 m2’lik alanın ayrıldığı yeni bölümde, en küçüğü 23 m2’lik olan, kendi tuvalet ve banyolarının olduğu geniş hasta odalarıyla ile de hastaların iyileşme sürecini konforlu bir ortamda geçirmeleri hedeflenmiş.
Hem kamu hem de özel yatırımlarla Güney Marmara bölgesinin sağlık üssü olmayı hedefleyen Bursa’ya, değer katan başta Özel Medicabil Hastanesi Yönetim Kurulu Başkanı Prof. Dr. Ömer Faruk Bilgen ve Özel Medicabil Hastanesi sağlık çalışanlarına başarılarının devamını diliyorum.

NETWORK FUARCILIK AYAKKABI SEKTÖRÜNÜ BULUŞTURACAK

2. Bursa Gıda Fuarını başarılı bir şekilde tamamlayan Network Fuarcılık, yılın 2’inci fuarı olan 3. BURSAF Ayakkabı ve Deri Ürünleri Fuarı’nı, 26-29 Haziran tarihleri arasında Merinos Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi’nde düzenleyecek.
Türkiye’deki ayakkabı üreticilerini buluşturacak fuarın teması ise ‘Kış Sezonu’ olacak. Merinos AKKM iş birliğiyle düzenlenen fuara İstanbul, Manisa, Gaziantep, Konya, Sakarya ve Denizli gibi şehirlerden firmalar katılacak. Sadece sektör profesyonellerine açık olacak bu ihtisas fuarında, ikili görüşmelerle firmaların işlerini geliştirmeleri hedefleniyor. 
Bursa’ya önemli fuarlar kazandıran ve bu fuarlarla sektörlerin gelişmesine katkılar sunan Network Fuarcılık Genel Müdürü Hasan Eker’i tebrik ediyor, gelecek dönemde başarılı fuarlara devam etmelerini arzuluyoruz.

BEBECİLER FUARA HAZIRLANIYOR

Bebe Çocuk Konfeksiyonu Sektörü Sanayici ve İşadamları Derneği (BEKSİAD) tarafından üyelerini sektörde daha güçlü bir konuma getirmek ve bilgi paylaşımı amacıyla hayata geçirilen BEKSİAD Akademi’de ‘Fuar Pazarlamasının’ önemi ele alındı.
Yaklaşan Junioshow öncesi üyelerinin daha verimli bir fuar geçirmesini hedefleyen BEKSİAD’da, bebecilere Etki Yönetim Etkinliği Geliştirme Merkezi’nden Kutalmış Emre Ceylan tarafından fuar pazarlaması anlatıldı.
Fuar pazarlama sürecini; fuar öncesi yapılması gerekenler, fuar sırasında yapılması gerekenler ve fuar sonrası yapılması gerekenler olarak üç ana başlık altında anlatan Ceylan,  fuardan önceki 1,5 ayın fuara hazırlık için büyük öneme sahip olduğunu ve şirketlerin bu süreci iyi yönetmeleri gerektiğini sözlerine ekledi.