Başta basamaklar yüksek olduğu için otobüse binmekte epey güçlük çekti. Daha sonrasında oturmak istedi ancak bu kez de koltuklara çıkmak için bir sorunla daha karşılaştı. Kadıncağız oturağa çıkamadı, sonra da yere düştü kalkamadı. En sonunda haline razı geldi ve ‘En iyisi ben burada oturayım bari’ dedi.

ÇOK UTANDIM

Gözümün önünde olup bitenden, olanların sorumlusu olmadığım halde ben utandım. Hem de öyle böyle değil, çok utandım. Bu otobüsler asla yaşlı ve engelli vatandaşlarımıza göre uygun değil (her otobüs için aynı şeyi söylemiyorum elbet, ancak bazıları var ki, hani hiç olmamalı cinsinden. Hizmet sağlanıyorsa, bu hizmetten yararlanabilmeliyiz çünkü.

SORUNSUZ OTURABİLMELİLER

En azından birkaç koltuk bari daha yere yakın olsa ve dedelerimiz, ninelerimiz sorunsuz oturabilse... En nihayetinde ömrümüz varsa şayet, bizde yaşlanacağız ve yarın teyzenin durumunda olan bizler olacağız. Fotoğrafları da anlattıklarımın ispatı olarak yazıya ek olarak ilave ediyorum. İlgililere duyurulur!

Sevinç ÇELEBİ

 ***

 

İnsanca tedavi olmak istiyoruz

Bursa Devlet Hastanesi’nde hasta yemekleri kabus gibi. Ne alakaysa sağlıklı insanın yiyemeyeceği yemekleri hastalara veriyorlar. Yemekteki yağlar donmuş katılaşmış, gelen her yemek buz gibi. Bu şekilde servis yapmak ne kadar doğru. Parası olmayan dışarıdan yemek alamayan hastalar aç kalıyor. Buna bir çözüm getirilmeli. Hastaneler böyle yönetiliyorsa  bu insanlar nasıl iyileşecek.

Mehmet B.

Naciye H.

 ***

Acil müdahale şart

Sayın Sur Yapı Marka yönetimi. Sur Yapı Marka AVM çocuk kumu ve zıplama oyun alanlarının güvenlik duvarlarının önü çok pis. Çocuğumu oyun alanına verdim ve elimdeki poşetleri yere koyacaktım ki gördüğüm manzara karşısında vazgeçtim. Yerdeki pislik ve toz kütleleri mutlaka çocuk alanına da giriyordur. Üstünkörü temizlik yapıldığı besbelli. Lütfen acilen ilgili personeli bilgilendirin.

Saygılarımla

Selçuk KAYA

 ***

Fiyat birinci hizmet ise

1 Aralık 2018 tarihinde eşimle birlikte İstanbul’dan saat 12:00’da kalkan Bursa otobüsüne bindik. Ancak daha önce kalitesinden hiç ödün vermeyen ve her daim ilk tercih ettiğimiz firma olan Nilüfer’den gördük ki eser dahi yok! Hizmet sıfır, ikram yok, TV yok. İnternet yok. İçeride muavin Allah’a emanet. Fiyata gelince birinci sınıf, hizmet ise sonuncu sınıf.

KÖY OTOBÜSÜ MİSALİ

Yani köy otobüsü bile bundan daha kaliteli. Düne kadar Nilüfer Turizmin dışında başka firmayla yolculuk yapmam diyen ben bugün büyük bir hayal kırıklığı içerisindeyim.  Sayın Nilüfer son zamanlarda firmanızda nedense kalitesiz otobüs ve eleman çoğaldı. Lütfen bu duruma bir dur deyin.

Saygılarımla

Ş.B.

 ***

 

Şok markette klima şoku

Yıldırım Millet Mahallesi Siteler mağazanızda klimalar çalışmıyor. Yoksa bu soğuk ve yağışlı havalarda Şok market vatandaşa şok mu uyguluyor. Bu davranışınızla hem çalışanlarınıza yazık ediyorsunuz, hem de biz müşterileri mağazanızdan alışveriş yapmaktan soğutur oldunuz.

SICAK MARKETLERE GİDİYORUZ

Hal böyle olunca diğer mağazalar sıcak olduğu için onları tercih etmek zorunda kalıyoruz. Önemle belirtmek isteriz ki şok personellerinin samimi ve güler yüzlü olmalarından çok memnunuz. Fakat belli ki yönetim ne personellerine ne de müşterilerine değer vermiyor. Rica ediyoruz en kısa zamanda bu büyük yanlışı düzeltin.

Siteler Sakinleri

***

Kimse hastaneye keyiften gitmiyor

29 Kasım 2018 tarihinde acil ortopedi polikliniğinde çalışan doktor, hastam acı çekerken dövecekmiş gibi bağırdı. Kimse oraya keyfine gelmiyor, hangi hakla doktor hastalara böyle bağırabiliyor? Keşke işine de bu kadar özen gösterse, bağırana kadar alçıyı iyi yapsaydı.

BAŞKA HASTANEYE GİTMEK ZORUNDA KALDIK

Sonuçta hastamın eli şişti, morardı. Bizde mecburen başka hastaneye gidip alçıyı tekrar yaptırmak zorunda kaldık. Bu hususta önemle gerekenin yapılmasını istiyorum. Çünkü bir kez daha böyle bir durumla karşılaştığımda BİMER, CİMER’e nefesimin yettiği yerlere kadar durumu bildireceğim. Ayıp.

Serda SOYLU

***

Uyarı şart!

Bursa Çekirge Devlet Hastanesi’nde çalışan doktorların mutlaka uyarılması gerek.

Neden;

  1. İlgisizlik.
  2. Saat 13:30 olup çoğu doktorun beklememiz.
  3. Hemşirenin saat 13:30’da hem doktorun olmaması yetmez gibi bir de üstüne çayını kahvesini almaya gitmesi, insanlara cevap düzgün vermeyip mesajını eksiltmemesi çoğu kişi çok rahatsız lütfen bununla ilgilenilsin.

Hastalar…