Mutlu Makarnacılık Yönetim Kurulu Başkanı Aykut Göymen yaptığı açıklamada, yatırımları ve gelecekteki hedefleri anlattı.

Türkiye´nin önde gelen gıda şirketlerinden Mutlu Makarna´nın, pazarda kalite ve farklılaşmayla rekabet ettiklerini ifade eden Göymen, “2015 yılını 360 milyon TL ciro ile kapattık, ihracatta 90 milyon doları geçtik. 2016 yılında yüzde 25 büyümeyle 450 milyon TL ciroya ulaşmayı hedefliyoruz.

 Türkiye´nin en fazla ihracat yapan ikinci makarna şirketi konumunu korurken, bir yandan da 109 ülkede marka yatırımlarına devam ediyoruz. Asıl hedefimiz Türkiye´de ve bölgedeki önemli oyunculardan biri olmak, yeni markalaşma hikayeleri yazdırmak" dedi.

Göymen, yenilikçi ruhla, hem içeri de hem de dışarıda istikrarlı bir konumlandırmanın yanı sıra, yeni yüzümüzle de gerek iletişim, gereksel lezzet açısından tüketiciye yakın bir marka kimliği oluşturduklarını belirterek "Yenilikçi ve modern kimliği ile daima istikrarlı büyümeden yana olan bir Türk şirketi olarak 44. yılımızı kutlarken heyecanımızı ve duruşumuzu yeni kimliğimizle yansıtacağız. En büyük hedefimiz kendi markamızla dünya lideri makarna markalarının yanına oturmak olacak” diye konuştu.

Mutlu´nun revize edilen ambalajıyla ilgili ayrıntıları paylaşan Mutlu Makarna Yönetim Kurulu Başkanı Aykut Göymen, şunları söyledi: “Revize edilen ambalajımızla, Türkiye´nin global bir makarna markası olarak her tüketici kitlesine özel, kaliteli ve lezzetli bir damak tadı sunduğumuzu, heyecanımızı, yenilikçi ve modern ruhumuzu, dünyanın dört bir yanına, bir Türk markasını tanıtma arzumuzu, Avrupa standartlarında üretim yaptığımızı, kalitesiyle, duruşuyla pazarlarda gücünü gösteren Mutlu kimliğini benimsetmeyi amaçladık. Yaklaşık bir yıldır çalışması süren, çok titiz bir şekilde yürütülen bir süreci geride bıraktık.

Bu konuda dünyada lider olan konumlandırma ve tasarım ajanslarıyla birlikte çalıştık. Pazar araştırması yaptırdık, tüketicileri dinledik ve onların beklentilerini kendimize rehber aldık. Artık çalışmamızın sonuçları hayata geçiyor.”