EKONOMİ
Giriş Tarihi : 26-08-2021 15:09   Güncelleme : 26-08-2021 15:09

Gözler Türk markalara çevrildi

Gözler Türk markalara çevrildi

IDEF’de Türk markaları adından sıkça söz ettirdi. Yapılan araştırmaya göre, savunma sanayii devleri arasında yer alan ASELSAN ‘Online Mecralarda İçerik Adetleri’ kategorisinde 3 bin 441 adetle birinci sırada yer aldı. Uluslararası Savunma Sanayii Fuarı IDEF'in ardından gözler Türkiye'nin Savunma Sanayii alanında önde gelen markalarına çevrildi. Dijital Medya Takip ve Analiz Merkezi DeepHaber'in sistemine kayıtlı 60 bin haber sitesi, blog, forum, sözlük ve şikâyet sitelerini tarayarak 17-20 Ağustos tarihleri arasında gerçekleşen Uluslararası Savunma Sanayii Fuarı IDEF'in katılımcı markalara oluşturduğu etkiyi ölçmek için 17-22 Ağustos tarihleri arasında elde ettiği verilere göre, savunma sanayiinin güçlü markalarının dijital mecralarda da ön planda olduğu gözler önüne serildi. DeepHaber'in 6 günlük raporundan elde edilen verilere göre, savunma sanayii devleri arasında yer alan ASELSAN ‘Online Mecralarda İçerik Adetleri' kategorisinde 3 bin 441 adetle birinci sırada yer alırken; TUSAŞ 2 bin 281, ROKETSAN bin 455, HAVELSAN bin 390, FNSS 839, TÜMOSAN 763, BMC 723 OTOKAR ise 655 adetle dijital mecralarda yerini aldı. (İHA)