Türkiye’de hızlı servis restoran sektöründe çeyrek asırlık tecrübesiyle TAB Gıda çatısı altında faaliyet sürdüren Burger King®, Türkiye İtibar Endeksi araştırması ödül töreninde ‘Türkiye’nin En İtibarlı Fast Food Markası’ seçildi.
Haber Giriş Tarihi: 30.05.2019 15:43
Haber Güncellenme Tarihi: 30.05.2019 15:43
Kaynak:
Haber Merkezi
Haberyazilimi.com
Türkiye’de hızlı servis restoran sektörünün lideri TAB Gıda çatısı altında lezzet tutkunlarıyla buluşan Burger King®, Türkiye İtibar Endeksi araştırmasının ödül töreninde, restoran sektörü fast food kategorisinde Türkiye’nin En İtibarlı Markası ödülüne layık görüldü. Saha çalışmaları 15 Aralık 2018-30 Ocak 2019'da gerçekleştirilen, 12 bin kişiye 60 farklı sorunun yöneltildiği ve yaklaşık 120 bin dakikalık telefon görüşmesinin yapıldığı TİE 2018 Araştırması'nda, Türkiye ekonomisinin lokomotifi 30 farklı sektörde faaliyet gösteren marka ve kurumların itibarları ölçümlendi. Yıldız Teknik Üniversitesi (YTÜ) İstatistik Bölümü’nün akademik denetiminde ve raportörlüğünde bu yıl 8’incisi gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’na göre, Burger King®’in kazanmış olduğu ‘Türkiye’nin En İtibarlı Markası’ ödülünü TAB Gıda Pazarlama Koordinatörü Yasemin Ağırdır aldı. (İHA)
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
En itibarlı Burger King®,
Türkiye’de hızlı servis restoran sektöründe çeyrek asırlık tecrübesiyle TAB Gıda çatısı altında faaliyet sürdüren Burger King®, Türkiye İtibar Endeksi araştırması ödül töreninde ‘Türkiye’nin En İtibarlı Fast Food Markası’ seçildi.
Türkiye’de hızlı servis restoran sektörünün lideri TAB Gıda çatısı altında lezzet tutkunlarıyla buluşan Burger King®, Türkiye İtibar Endeksi araştırmasının ödül töreninde, restoran sektörü fast food kategorisinde Türkiye’nin En İtibarlı Markası ödülüne layık görüldü. Saha çalışmaları 15 Aralık 2018-30 Ocak 2019'da gerçekleştirilen, 12 bin kişiye 60 farklı sorunun yöneltildiği ve yaklaşık 120 bin dakikalık telefon görüşmesinin yapıldığı TİE 2018 Araştırması'nda, Türkiye ekonomisinin lokomotifi 30 farklı sektörde faaliyet gösteren marka ve kurumların itibarları ölçümlendi. Yıldız Teknik Üniversitesi (YTÜ) İstatistik Bölümü’nün akademik denetiminde ve raportörlüğünde bu yıl 8’incisi gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’na göre, Burger King®’in kazanmış olduğu ‘Türkiye’nin En İtibarlı Markası’ ödülünü TAB Gıda Pazarlama Koordinatörü Yasemin Ağırdır aldı. (İHA)
En Çok Okunan Haberler