İnternet haber sitelerine Basın İlan dopingi İnternet haber sitelerine Basın İlan dopingi

Sağlıklı beslenme trendiyle tüketicilerin gıda tercihlerindeki farklılaşma, gıda firmaları için tüketiciye yönelik duyusal analiz ve panel testlerini daha da önemli hale getiriyor. Duyusal analizin ürün araştırmalarına yeni bir boyut kazandırdığını belirten Karma Grup kurucusu Sinem Bahtiyar, “Çeşitli ölçüm yöntemleri ürünlerin özellikleri hakkında bilgi sağlasa da, toplam ürün deneyimini anlamamız, ancak insan duyularını kullanarak mümkün olabilir” dedi. Günümüzde beslenme trendlerinin hızlı değişimi, gıda firmalarının tüketicinin taleplerini daha hızlı anlama ve talebe uygun yeni gıda ürünlerini sunma konusunda proaktif olmasını gerektiriyor. Yeni ürün geliştirme ve mevcut ürünlerin tüketici talepleri doğrultusunda reformülasyonunda ise duyusal analiz ve tüketici panel testleri, firmaların en büyük yardımcısı olarak görülüyor. Duyusal analiz ve tüketici panel testleri konusunda firmalara eğitim ve danışmanlık hizmetleri sunan Karma Grup’un Kurucusu Sinem Bahtiyar, geliştirilen gıda ve içecek ürünlerinin tüketicide bulacağı karşılığı anlamaya yönelik önemli bilgiler sunan duyusal analiz ve tüketici panel testlerini anlattı. (gidahatti.com)