Bursa’nın kese üretiminde ihracata açılan kapısı olan Üstün Tekstil, başarılı performansını katlayarak artırıyor. Cosmoprof North America 2023 Fuarı’na katılan firma, Bursa’nın adını dünyaya duyuruyor.
Haber Giriş Tarihi: 10.07.2023 10:50
Haber Güncellenme Tarihi: 10.07.2023 12:00
Kaynak:
Haber Merkezi
Haberyazilimi.com
Gökhan Şenyavaş
Mehmet Üstün tarafından 1958 yılında kurulan Üstün Tekstil, ipekli kumaş üretiminin yanına 1960’lı yılların ortalarına doğru kese imalatını da ekledi. O dönemlerde hamamlarda keçi kılı ve yün karışımından elde edilen kalın kumaş benzeri ( Yörük Çadırlarının kumaşı gibi) bir malzeme ile dokunan (tellak, natır) keseleri veya evlerde, ipek parça kumaşlardan yapılan ve kesenin ilham kaynağı olan basit eldivenler kullanılıyordu.
YENİ KONSEPT MARKA
Bükümlü ipek ve floş kumaşların tekniğini ve özelliklerini iyi bilen Mehmet Üstün piyasada olumlu karşılanan kese konseptine, 1967’de seri üretim olarak kelebek keseleri markasıyla ağırlık verdi. 1985’de Amerika Birleşik Devletleriyle başlayan ihracat serisini Orta Doğu ülkeleri, Rusya, Japonya, Avustralya ve Avrupa ülkeleriyle devam ettiren Üstün Tekstil yeni KONSEPT markalarıyla Avrupa ve Amerika pazarından daha fazla pay alabilmek için çalışmalarını farklı bir noktada sürdürüyor.
2012’de Üstün Dokuma Tekstil ve Kozmetik Tic.Ltd.Şti. adını alan firma Beauty Glove, Silky Touch, Dualpeeling, Baby FunTime ve Exfoliatinglove gibi bir çok marka tescilleri ile dünya piyasasına hızla ve güvenle giriş yaptı. H Üstün Dokuma, kese konseptinin olmazsa olmazlarına dokunulmadan daha farklı kumaş kalınlıkları ve dizayn yeniliklerini ile Beauty Glove markasında özel doku ve kişiye özel renk tasarımı ile ürün yelpazesini genişletti.
Silky Touch markalı ürününde sıra dışı tasarımı, el şeklinde olan modeli ile tüm bildiklerinizi unutturuyor. Dualpeeling Markası tamamen özel üretilmiş olup sizlere tek üründe Kese + Sabunluk olarak imal ediliyor. Baby FunTime markasıyla bebeklerimizi ve çocuklarımızın hassas ciltlerini de unutmayan Üstün Dokuma, Türkiye’de üretimi olmayan ve tasarımları tescil edilmiş %100 pamuk ürününden imal edilen sabunlukları ile üretime devam ediyor.
Üstün Tekstil Yönetim Kurulu Başkanı Emre Üstün, 11-13 Temmuz tarihleri arasında ABD’nin Las Vegas şehrinde North American Beauty Events LLC tarafından düzenlenecek olan Cosmoprof North America 2023 Fuarı’na katılacaklarını dile getirdi. ABD ve Avrupa pazarında Bursa kalitesi keselerin Üstün Tekstil olarak sahneye çıktığını aktaran Üstün, “Cosmoprof North America 2023 Fuarı’na katılmak bizim için ayrı bir gurur kaynağı olacak. Bursa’da geliştirdiğimiz inovatif ürünlerimiz yabancı ülkelerde de büyük rağbet görüyor. Şehrimizden doğan bir marka global olarak boy gösteriyor. İlerleyen süreçte AR-GE çalışmalarımızla birlikte gelişimimize devam edeceğiz” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Yenilikçi kesede üstün performans
Bursa’nın kese üretiminde ihracata açılan kapısı olan Üstün Tekstil, başarılı performansını katlayarak artırıyor. Cosmoprof North America 2023 Fuarı’na katılan firma, Bursa’nın adını dünyaya duyuruyor.
Gökhan Şenyavaş
Mehmet Üstün tarafından 1958 yılında kurulan Üstün Tekstil, ipekli kumaş üretiminin yanına 1960’lı yılların ortalarına doğru kese imalatını da ekledi. O dönemlerde hamamlarda keçi kılı ve yün karışımından elde edilen kalın kumaş benzeri ( Yörük Çadırlarının kumaşı gibi) bir malzeme ile dokunan (tellak, natır) keseleri veya evlerde, ipek parça kumaşlardan yapılan ve kesenin ilham kaynağı olan basit eldivenler kullanılıyordu.
YENİ KONSEPT MARKA
Bükümlü ipek ve floş kumaşların tekniğini ve özelliklerini iyi bilen Mehmet Üstün piyasada olumlu karşılanan kese konseptine, 1967’de seri üretim olarak kelebek keseleri markasıyla ağırlık verdi. 1985’de Amerika Birleşik Devletleriyle başlayan ihracat serisini Orta Doğu ülkeleri, Rusya, Japonya, Avustralya ve Avrupa ülkeleriyle devam ettiren Üstün Tekstil yeni KONSEPT markalarıyla Avrupa ve Amerika pazarından daha fazla pay alabilmek için çalışmalarını farklı bir noktada sürdürüyor.
2012’de Üstün Dokuma Tekstil ve Kozmetik Tic.Ltd.Şti. adını alan firma Beauty Glove, Silky Touch, Dualpeeling, Baby FunTime ve Exfoliatinglove gibi bir çok marka tescilleri ile dünya piyasasına hızla ve güvenle giriş yaptı. H Üstün Dokuma, kese konseptinin olmazsa olmazlarına dokunulmadan daha farklı kumaş kalınlıkları ve dizayn yeniliklerini ile Beauty Glove markasında özel doku ve kişiye özel renk tasarımı ile ürün yelpazesini genişletti.
Silky Touch markalı ürününde sıra dışı tasarımı, el şeklinde olan modeli ile tüm bildiklerinizi unutturuyor. Dualpeeling Markası tamamen özel üretilmiş olup sizlere tek üründe Kese + Sabunluk olarak imal ediliyor. Baby FunTime markasıyla bebeklerimizi ve çocuklarımızın hassas ciltlerini de unutmayan Üstün Dokuma, Türkiye’de üretimi olmayan ve tasarımları tescil edilmiş %100 pamuk ürününden imal edilen sabunlukları ile üretime devam ediyor.
Üstün Tekstil Yönetim Kurulu Başkanı Emre Üstün, 11-13 Temmuz tarihleri arasında ABD’nin Las Vegas şehrinde North American Beauty Events LLC tarafından düzenlenecek olan Cosmoprof North America 2023 Fuarı’na katılacaklarını dile getirdi. ABD ve Avrupa pazarında Bursa kalitesi keselerin Üstün Tekstil olarak sahneye çıktığını aktaran Üstün, “Cosmoprof North America 2023 Fuarı’na katılmak bizim için ayrı bir gurur kaynağı olacak. Bursa’da geliştirdiğimiz inovatif ürünlerimiz yabancı ülkelerde de büyük rağbet görüyor. Şehrimizden doğan bir marka global olarak boy gösteriyor. İlerleyen süreçte AR-GE çalışmalarımızla birlikte gelişimimize devam edeceğiz” dedi.
Ürün satışları www.keseburada.com adresinden de devam ediyor.
En Çok Okunan Haberler