SON DAKİKA
Hava Durumu

Ünlü erkeklerin güzellik markası çıkarması ne anlama geliyor?

Hailey Bieber, Kylie Jenner, Jennifer Aniston, Rihanna ve daha birçok ünlü isim yalnızca mesleğiyle değil çıkardıkları güzellik markalarıyla da sık sık gündeme geliyor. Peki Brad Pitt'in cilt bakım ürünü çıkarması güzellik sektörü için ne anlama geliyor? Erkeklerin adım attığı güzellik dünyası büyük bir değişimin eşiğinde gibi görünüyor.

Haber Giriş Tarihi: 05.01.2023 17:35
Haber Güncellenme Tarihi: 05.01.2023 17:35
Kaynak: Haber Merkezi
Haberyazilimi.com
Ünlü erkeklerin güzellik markası çıkarması ne anlama geliyor?

Ünlü erkeklerin güzellik markası çıkarması ne anlama geliyor? - 1Yıllardır aşina olduğumuz ünlü güzellik markaları, son yıllarda Selena Gomez, Rihanna ve Lady Gaga gibi ünlü isimlerin çıkardığı markalarla rekabete girdi. Hayran kitlesini arkasına alan ünlülerin bir süredir hakim olduğu güzellik sektörüne şimdi de Hollywood’un ve müzik sektörünün önde gelen erkekleri dahil oldu.

Ünlü erkeklerin güzellik markası çıkarması ne anlama geliyor? - 2

KİMLER MARKA ÇIKARDI?

Şarkıcı Pharell Williams (Humanrace), son dönemde oyunculuğa ağırlık veren Harry Styles (Pleasing), İngiliz aktör Idris Elba (S’able Labs), Oscar ödüllü şarkıcı Jared Leto (Twentynine Palms) veya Hollywood ikonu Brad Pitt (Le Domaine)...

Ünlü erkeklerin güzellik markası çıkarması ne anlama geliyor? - 3

ERKEK MARKALARI DAHA ÇOK ARANMAYA BAŞLADI

Elbette erkeklerin güzellik markası çıkaramayacağına dair bir kural yok ancak yıllardır kadınların egemen olduğu sektöre bir anda erkeklerin de adım atması oldukça beklenmedik oldu. Launchmetrics adındaki analiz şirketi, erkeklerin çıkardığı markaların ve cinsiyetsiz ürünlerin arama motorlarında çıkma sıklığının 2021’e kıyasla bu yıl yüzde 74 artış gösterdiğini ortaya koydu.

Ünlü erkeklerin güzellik markası çıkarması ne anlama geliyor? - 4

Uzmanlara göre ünlü erkeklerin bu girişiminin altında güzellik sektöründeki değişim yatıyor. Bir markada Brad Pitt’in imzasının olması, çoğu müşteri için ürün kalitesinden önce geliyor.

Tabii bilinçli tüketiciler, ünlü isimlerin adından ziyade markanın temsil ettiği düşünceye ve ürün içeriğine dikkat ediyor.

Ünlü erkeklerin güzellik markası çıkarması ne anlama geliyor? - 5

NE KADAR ÇOK KİŞİYE HİTAP EDİYOR?

Markaların kapsayıcı olması da büyük önem taşıyor. Rihanna’nın 40 farklı tonda fondöten çıkarması veya Jessica Alba’nı temiz içeriklere odaklanması ürünün ulaştığı kitleyi de daha da genişletiyor.

Ünlü erkeklerin güzellik markası çıkarması ne anlama geliyor? - 6

Pharell Williams ve Harry Styles’ın markası, büyük şirketlerle ortak olarak güzellik sektöründe sağlam bir konuma ulaştı. Brad Pitt’in markası Le Domaine ise vadettikleriyle güzellik tutkunlarının favorisi olacak gibi görünüyor.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.