Küresel Fuar Acentesi Projesi kapsamında hazırlanan webinar buluşmalarıyla Bursalı firmalara dünyada pandemi sonrasında yaşanan ekonomik gelişmelerin yanı sıra farklı ülkelerdeki ticaret ve yatırım imkanları hakkında bilgiler aktarılıyor.

(Özel) “Hazır giyim ve tekstilde Türkiye’nin rakibi Avrupa ülkeleridir” (Özel) “Hazır giyim ve tekstilde Türkiye’nin rakibi Avrupa ülkeleridir”

PANDEMİ SONRASI EKONOMİ

Düzenlenen webinarlarda, Büyükelçi, Ticaret Müşavirleri ve Ataşeler ile toplantılara konuşmacı olarak katılan işbirliği kuruluşlarının temsilcileri bilgi ve tecrübelerini katılımcılara anlatıyor. Programlarda ayrıca salgın sonrasındaki işbirliği imkanları ve firmaların pazara girişte dikkat etmesi gereken konular da işleniyor. BTSO öncülüğünde hazırlanan webinarların sayısı 22’ye ulaştı. Bu buluşmalara ise şimdiye kadar 3 binden fazla kişi katılım sağladı.

BELÇİKA’DAN FİLİSTİN’E

BTSO, webinar programlarına Temmuz ayında Baltık ülkeleri ile başladı. İş dünyasından gelen talepler doğrultusunda sırasıyla da Bulgaristan, Birleşik Krallık, Ukrayna, Rusya, Özbekistan, Romanya, Tunus, Belçika, Suudi Arabistan, İspanya, Beyaz Rusya, Almanya, Kanada, Fas, Bahreyn, Hindistan, Filistin, Kuveyt, İran ve Kırgızistan pazarları mercek altına alındı. (İHA)