Başımıza bir iş gelince, başımıza taş düşünce, ilk aklımıza gelen, emperyalizmin ve siyonizmin bel kemiği olan Yahudilerdir.

Bu yazının yazılma amacı, Yahudileri aklamak, attıkları taşları paklamak, yaptıkları zulümleri haklı göstermek, ihanetlerini göz ardı etmek için ve de onlara hakaret etmek için değildir.

Onların, yani Musevilerin, neden güçlü olduklarını analiz etmek için kaleme alınmış olan bir yazı olduğunu bilin, ona göre okuyun lütfen...

Dünyada ne kadar Yahudi var?

Bu sorunun cevabını yazının sonunda verelim!

Dünyada yaklaşık 1.5 milyar Müslüman'ın var olduğunu bilelim.

Son yüzyılda, sadece bilimsel alanda Nobel ödülü alan Yahudi bilim adamı sayısı 104...

Müslüman aleminde sadece 4...

Bilim alanında durum bu...

Ekonomik alanda küresel markalara baktığımızda, tanınmış tüm markaların tamamına yakınının Musevi inancına sahip olan kişilere ait olduğunu görüyoruz.

Ve bu markaları kullananların beşte birinin de Müslümanlar olduğunu dikkatinize sunuyoruz.

En tanınmış sanatçılar, yönetmenler, yapımcılar, iş insanları, sanayiciler de bu kategoriye giriyor.

Şimdi can alıcı sorumuz şu;

Tüm dünyada sayıları 14 milyon civarında olan Yahudiler, neden bu kadar güçlüdürler?

Bizden asil midirler? HAYIR!..

Bizden zeki midirler? HAYIR!..

Bizden şanslı mıdırlar? HAYIR!..

Nedir, nedendir bu denli üstünlükleri?

Bize göre; eğitim sistemi...

Sorgulayan, araştıran, kaliteli bir eğitim istemine dönüş yapmadığımız sürece, güçsüz konumda kalmaya devam edeceğiz.

Ve yaşanan her türlü küresel olayda, Yahudileri suçlayacağız...

Ve de şu gerçeği hiçbir zaman kabul etmeyeceğiz, SUÇLU BİZİZ!

Güçlü değiliz, işte bu yüzden suçluyuz!

***

KALİTE BİRLİĞİ'NDEN 10 NUMARA EĞİTİMLER

Kalite Birliği, sürekli hale getirmiş olduğu ‘Kalite Ordusu Eğitimleri’nin 11.’sini 6 Nisan’da başlatıyor.

10 başlık halinde toplanan, 11. Kalite Ordusu Eğitimleri Uludağ Üniversitesi ULUTEK konferansa salonunda ve online ortamda gerçekleştirilecek.

160 saat devam edecek olan eğitimlerin ana başlıları şöyle:

* TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Personeli Yetiştirme Programı

* TS EN ISO 9001: 2015 İç Tetkikçi Yetiştirme Programı

* İleri Excel Eğitimi

* İstatistik (SPSS - Minitab - R)

* İstatistiksel Proses Kontrol (İPK - SPC)

* İnsan Kaynakları Uygulamaları

* İnovasyon ve AR-GE

* İletişim ve Ekip Çalışması

* İş Etiği ve Davranışlar

* İş Dünyası Seminerleri

Öğrencilere dönük düzenlenen eğitimlere sanayiden de katılımın kabul edildiğini belirten proje yürütücüsü ve Kalite Birliği Başkanı Prof. Dr. Erkan IŞIĞIÇOK, şöyle diyor:

"Staj veya iş imkanı sağlamanın alt yapısını öğrenmek, kariyerinize yön vermek, hedef belirlemek, hedefleriniz doğrultusunda ilerlemek, farklı olmak, fark yaratmak, değer katmak, KYS uzmanı olmak, ofis programlarını öğrenmek ve iş dünyasına girmek için gereken alt yapıyı oluşturmak için bu programı düzenliyoruz. Aslında isterseniz her şeyi siz yapabilirsiniz. Biz nasıl yapılacak olduğunu öğreteceğiz."

Eğitim programına katılmak isteyenlerin Prof. Dr. Erkan IŞIĞIÇOK ile irtibata geçmeleri gerekiyor. ([email protected])

Temiz kalitenin toplumda yer edinebilmesi için çalışmalarını sürdüren Kalite Birliği, kalite alanında sorumluluğunu yerine getiren bir STK olarak, mevcut kalitesiz anlayışlar karşısında, asla SUÇLU DEĞİLDİR!

***

TSE Başkanı Prof. Dr. Adem Şahin’in Dünya Tüketiciler Günü Mesajı

“15 Mart Dünya Tüketiciler Günü, tüm dünyada tüketici haklarının daha ileriye götürülmesi, bu haklar konusunda farkındalık oluşturulması ve tüketicinin bilinçlendirilmesi için önemli bir fırsattır.

Tüketicilerin haklarının korunması konusunda Anadolu coğrafyasında köklü gelenekler bulunmaktadır. 12’nci yüzyıldan itibaren Anadolu’da çok yaygın biçimde faaliyet gösteren Ahilik teşkilatının işleyişi esas olarak üretimin kalitesine ve imalattan tüketime belli standartların korunmasına dayanmaktaydı.

16. yüzyılda, II. Bayezid devrine ait Bursa, İstanbul ve Edirne İhtisab Kanunnameleri ise dünyada bugünkü anlamda oluşturulan ilk yazılı standartlardan olup tüketici haklarını koruyan kanunlar olarak bilinmektedir.

Tarihindeki köklü geleneklerinden de güç alarak 65 yıldır standardizasyon, belgelendirme, test ve deney konularında hizmet veren Türk Standardları Enstitüsü tüketicilerin ürün ve hizmet güvenliğini sağlamaya yönelik önemli görevleri yerine getirmektedir.  

Enstitü, standardizasyon ve TSE marka sistemiyle tüketicilere standartlara uygun, kaliteli ve güvenilir ürünler sunulmasının teminatı haline gelmiştir. Ürün, sistem, hizmet ve personel belgelendirmeleri, muayene-gözetim, deney-kalibrasyon faaliyetleri ve bu alanlarda verilen eğitimler, işletmeler için, ülke kaynaklarının azami fayda doğrultusunda kullanılmasının ve standartlara uygun, yüksek kalitede mal ve hizmet üretiminin anahtarıdır. Bu hizmetler aynı zamanda hem tüketiciler hem üreticilerde kalite olgusunun yerleşmesini sağlayan çalışmalar olarak dikkat çekmektedir.

Enstitü tarafından belgelendirilen binlerce firmanın on binlerce ürünü üzerinde yer alan TSE markası, tüketiciler tarafından tanınmakta, bilinmekte, kalite ve güvenin garantisi olarak algılanmaktadır.

Enstitümüz, şimdiye kadar olduğu gibi bundan sonra da tüketicilerimizin beklentilerine daha iyi cevap verebilmek amacıyla, tüm hizmetlerine ulusal/uluslararası standartlar ve tüketicilerin bir ürün ve hizmetten beklediği asgari şartlar olan güven ve kalite ekseninde devam edecektir.

Enstitümüzün gerek vatandaşlarımızla gerek paydaşlarımızla gerekse bizden hizmet alan firmalarımızla etkili, hızlı bir iletişim ağı oluşturabilmesi ve süreçlerle ilgili öneri/soru/sorunların en kısa sürede cevaplandırılabilmesi adına, müşterilerimizin kullanımına açık bir “Bilgilendirme Merkezi” kurulmuştur. Bu merkeze; /BizeUlasin adresinden erişim sağlanabilmektedir.

Ayrıca TSE belgesi taşıyan bir ürün ya da hizmetle ilgili herhangi bir şikâyeti olan tüketicilerin, 444 0 873 numaralı telefondan TSE’ye ulaşmaları mümkündür.

TSE’ye iletilen şikâyet konuları üreticilere aktarılmakta ve şikâyetin giderilmesine yardımcı olunmaktadır.

Enstitü olarak, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’mızın hizmet şemsiyesi altında, ‘Yüksek kalite tek standardımız’ şiarıyla hizmetlerimizi sürdüreceğimizi vurguluyor, 15 Mart Dünya Tüketiciler Günü’nü ve 15-21 Mart Tüketiciyi Koruma Haftası’nı kutluyorum.”