Ülke olarak yeni tip koronavirüsle tanışmamızın ve mücadele etmemizin 205. günü; yani 6 ay 21 gün...

Sporun her dalı güzel…

Onunla uğraşan hiç kimse başka bir kötülükle uğraşmıyor.

Mutluluk hormonu salgılıyor ve kaslar güçleniyor;

Vücut sağlıklı bir yaşama kavuşuyor.

Bu işin amatör boyutu elbette. Bir de profesyonel tarafı var.

Bursa’nın profesyonel liglerde sayısız takımı mevcut.

Bugün konumuz basketbol olacağı için onları sayayım dilerseniz.

Kadın erkek ayırt etmeden…

BUDO Gemlik, Bursa Büyükşehir Belediyespor Kadın Basketbol Takımı, Final Gençlik, Geçitspor, Frutti Extra Bursaspor ve TOFAŞ Basketbol…

Bakarsanız çoğunun desteklendiğini görürsünüz

Neden, çünkü potansiyel taşıyan her iş katkı bulur.

Şehrimizin iki güzide markası aynı parkede buluşuyor geçtiğimiz sezondan beri.

Nuri Erbak’ın mirası Uludağ İçecek A.Ş.

Kentin yükselen değeri Bursaspor.

Uludağ İçecek’in son vizyon projesi Frutti Extra markası.

Geçtiğimiz yıldan beri Bursaspor Basketbol takımının adının önüne güç katıyor.

Öyle ki, ilk sezonunda Potanın Timsahları, Avrupa biletini aldı.

7DaysEuroCup organizasyonunda boy gösteriyor Yeşil Beyazlılar.

Bu anlamda bizim de içinde olduğumuz bir tanıtım gezisi düzenledi Uludağ ailesi. 

Frutti Extra Bursaspor basketbol takımının resmi sponsorluğunun yanı sıra Almanya Euroleague'in resmi sponsoru Uludağ İçecek A.Ş. İnegöl’e bağlı Yenice'de bulunan tesislerinde basketbolcuları ağırladı.

Basketbolcular, Uludağ İçecek’in ürettiği içecekleri tadarken, Uludağ İçecek Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ömer Kızıl öncülüğünde tesisi, üretim hatlarını gezdik.

Basketbola olan sevgisini evlatlarına da aşılayan Uludağ İçecek Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ömer Kızıl, “Uludağ İçecek ve takımın adını taşıyan Frutti Extra hakkında kısa bir anlatım yaptık. Almanya Euroleague sponsorluğumuzu ve Türkiye'deki beklentilerimizi paylaştık. Yaptığımız projelerin uzun vadeli olduklarını anlattık. Basketbolcularla ve yönetici arkadaşlarla bu uzun yolda neler yapmak istediklerimizi konuştuk” dedi.

Hedef projeleri var…

Seyircisiz maçları...

Özgen Çay Bahçeleri marifetiyle...

Seyircili hale getiriyorlar.

Bir alana bir bedava kampanyası da bunun eseri.

Basketbolcular da aldıkları moralin karşılığı Beşiktaş mücadelesinden galip ayrılarak fazlasıyla verdi.

Bursa şehrinin basketbola daha fazla ihtiyacı var.

Güçlü markalar, güçlerini doğru yerde birleştirmeli.

Hele bir de yeni tip koronavirüs illeti son bulunca inşallah.

7 bin kişilik Nilüfer TOFAŞ Salonu’nda; hem TOFAŞ’la hem de Frutti Extra Bursaspor’la ne çok coşacağız.

Pandemi bittikten sonra 7 bin kişilik salonu ağzına kadar doldurmak için de çalışmalar yapacaklarının altını çizen Kızıl, “Frutti Extra Bursaspor basketbol takımının biletli seyirci ile salonun yüzde 90'ını dolduracağını, herkesin eşleri ve çocuklarıyla gelerek, küfürsüz maç seyredeceklerini ve Türkiye'nin en büyük taraftar grubu Teksas ile maç seyretmenin keyfine varacaklarını düşünüyorum” dedi.

Öte yandan 7Days EuroCup ile Avrupa macerasına başlayan Potanın Timsahları sponsoru Frutti Extra ikram ederek karşıladığı İtalyan ekibi Dolomoti Energia Trento ekibine sahasında 86-93 yenilerek ilk karşılaşmasından yenik ayrıldı. Bu ilk tecrübeydi dolayısıyla atalarımızın da dediği gibi galiptir bu yolda mağlup...