Belediyelerden gönderilen otomatik mesajlar vatandaşı rahatsız etmiş durumda. Mesajların geldiği numaralara geri dönülemiyor olması ise kafaları karıştırmış…

Sayın Yıldırım Belediyesi: 94534746253 No’dan sürekli mesaj geldiğinden bu numarayı kara listeye alıyorum çünkü dönüş yapmak istediğimde aranamıyor bile. Buna rağmen mesaj gelmeye devam ediyor. Bursa’da oturmadığım halde Yıldırım Belediyesi’nden siyasi yönde gelen mesajlar beni rahatsız ediyor.

RAHATSIZ OLUYORUM

Lütfen otomatik mesajlara bir son verin. Çünkü aşağıda görüldüğü üzere tıpkı benim daha bir sürü kişi istemedikleri halde bu duruma devamlı maruz kalmaktadır. Ciddi anlamda rahatsız oluyorum ve Bursa Yıldırım Belediyesi’nden otomatik mesajlara bir an evvel son vermesini önemle rica ediyorum.

Saygılarımla

R.Ç.

 ***

 Eksiklikleri giderin

Sayın yetkililer; Mihraplı Yüzme Havuzu’nda saç kurutma makinelerinin hepsi bozuk diye kaldırıldı. Yaklaşık 1,5 aydır da durum bu… İlgililere söylüyoruz ama halen bir gelişme yok. Ayrıca bu sezonun ilk ayında olan galoş kaldırıldı. Hijyen için bu olmazsa olmaz bir malzeme. Sağlanması gerekir.

En kısa sürede ilgi bekliyoruz.

Saygılarımla

Neriman DURGUTLU

***

 

 Selimiye’ye ‘büyük’ yazık!

Selimiye Mahalle Sakinlerinin iddiasına göre, Büyükşehir Belediyesi’nin 5.5 yıl önce restorasyonunu yaptığı Selimiye Camii’nin ön tarafında bulunan ve kamulaştırılarak şu anda projede otopark olarak belirlenen alan hala atıl durumda duruyor. Dolayısıyla başta otopark olarak belirlenen bu yer yoldan gelen geçenlerin ve kendini bilmez insanların tuvalet görevini gördüğü gibi çocuklara olduğu gibi tinercilere de ev sahipliği yapıyor. Selimiye halkı ise yaşanların karşısında, bu durumun ibadetlerini yapabilmek için camiye gelen insanların tepkisini çok fazla çektiğini belirtiyor.  

ÇÖZEMEDİK

Yaşananlar neticesinde çektikleri sıkıntıyı ve duydukları rahatsızlığı ise mahalle sakinleri şöyle özetliyor, “62 metre olan ve bir araba sığabilecek bu yerin neden otopark olarak belirlendiğini açıkçası hala çözebilmiş değiliz. Lakin bu yer öyle veya böyle, 5.5 yıldan bu yana ‘bu yer’ atıl durumda olduğundan her şey için kullanılıyor, bir tek otopark olarak kullanılamıyor! Büyükşehir Belediyesi’ne ait olan alan eğer otopark olarak kamulaştırıldıysa lütfen otopark olarak çalıştırılsın. Çünkü bizlerin caminin altındaki alanın artık kesinlikle atıl durumda kalmasını istemiyoruz. Ve bu hususta ne gerekiyorsa onu yapmaya hazırız.

800 BİN TL MASRAF YAPILMIŞ

Eski Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe’nin bize izah ettiklerinden biliyoruz ki buraya 800 Bin TL masraf yapılmış. Bari halk olarak kendi paramızı kendimiz kullanalım istiyoruz. Yazık değil mi?

ÖNERİLDİ ANCAK…

Ayrıca otopark olarak ayrılan yerin Büyükşehir Belediyesi tarafından çalıştırılmadığını görünce mahalle muhtarımızla konuştuk ve muhtarımız da bize, belediyeye birçok teklifle gittiğini ancak sürekli ret yediğini söyledi…

Biz bir kez daha önerilerimizi tekrarlıyoruz:

ÖRNEĞİN BU YER ŞU ŞEKİLDE DEĞERLENEBİLİR;

  • Büyükşehir Belediyesi’nin kendi aşevinde pişirmiş olduğu yemeğin dağıtım yeri olsun ve buradan gerek Çarşamba bölgesine gerekse diğer bölgelere dağıtılsın diye müracaat ettik. Reddedildik…
  • BUSKİ’nin Çarşamba, Muradiye, Hamzabey bölgelerine tahsilat bürosu olsun dedik. Biliyoruz ki BUSKİ’nin, biri Heykel’de, diğeri de Genç Osman’da iki tahsilat bürosu var. Orada çalışan arkadaşlardan birer tanesini buraya kaydırarak iki memurla burada çok rahat yapılabilir dedik. Buna da olumsuz yanıt aldık….
  • Bu kez 62 m’lik alanın BUSMEK’in kurs yeri olsun dedik. Yine reddedildik.

Peki biz bu teklifleri niye yaptık!? Çünkü bu yerin atıl durumdan çıksın istedik.

Tek istediğimiz tinercilerin yuva yaptıkları bu yerin bir şekilde kullanılmasıydı oysa. Lütfen artık bu yer atıllıktan çıksın ve bir şekilde kullanılsın. Bir an evvel ilgililer görevlendirilsin ki caminin altı tuvalet durumundan kurtulsun...

TAPU BÜYÜKŞEHİR’İN

Selimiye Halkı, istenildiği halde 62 metrelik yerin tapusunun sahibi olan Büyükşehir Belediyesi’nin bu işin üstesinden gelebileceğinin inancında olduklarını belirtirken, “Bir araçlık yere otopark yapılır mı? Hemen yan tarafında bulunan ve vakıfların çalıştırdığı Selimiye Otopark’ı bomboş duruyor… 

Orada otopark bomboş dururken bu yerin de otopark olarak planlanmış olması bize göre garip ve de düşündürücü… Belediye hizmet alanı denilse daha güzel olurdu” diyerek bir an evvel gerekenin yapılmasını istedi.

 ***

 

Müşteriye böyle davranılmaz!..

Sayın Nilüfer Turizm Yetkilileri. Tavsiye üzerine ilk defa firmanızla yolculuk yapmaya karar verdim ve 18 Nisan (Perşembe günü) 2019, Bursa Terminali’nden 18:30 Ankara otobüsüne bilet aldım. Ancak yolculuk yapmaya başladığımdan kısa süre sonra pişman oldum…

ABUK SUBUK KONUŞUYOR

Başta ikramlarınız! Her ne kadar açık menü olarak bildirilse dahi işin aslının öyle olmadığını gördüm. Zaten kimse kalkıp da birkaç tane alacak değil. Ancak örneğin bir bisküvi aldınız, sonra karar değiştirdiniz ve kek almak istediniz… Muavin bunu yaptırmıyor. Su istiyorsunuz, babasının hayrına verir gibi davranıyor. Yaptırmadığı gibi de abuk subuk konuşuyor…

MUHATAP BULAMIYORSUNUZ

Sonra televizyonlar! Birçoğu çalışmıyor. Sürekli ‘signal yok’ uyarısı veriyor. Kulaklıklar ya bozuk, ya da kırık dökük. İnternet bağlantısı kötü… Muhatabınız hiç yok! Belirtmek isterim ki böyle müşteri memnuniyeti olmaz. 

BÖYLE BİR ŞEY GÖRMEDİM

Düne kadar her zaman Kamil Koç firmasıyla gidip gelmekteydim ve hiç böyle bir şey görmedim. Bu yüzden de Sayın Nilüfer Firma Sahipleri’nden gereken hassasiyeti göstermelerini önemle rica ediyorum. Çünkü; eminim bilgileri yoktur.

FİRMA SAHİPLERİNE SESLENİYORUM!

Sayın Nilüfer Firma Sahipleri ve yetkilileri. Lütfen muavinlerinizi uyarın. Ve ya ‘yolcuyla konuşma kursları’ verin.  Altını çizmek isterim ki Nilüfer gibi eski ve köklü bir firmaya bu yolculuk koşullarını hiç mi hiç yakıştıramadım.

Saygılar

Ramis SOYLU

 ***

 

 İDO’dan cevap var

Sayın Sevinç Çelebi;

23 Nisan 2019 tarihinde agazete’deki köşenizde yer verdiğiniz okuyucu şikayetinde 19 Nisan Cuma gününden itibaren bilet alınamadığı bilgisi verilmiş ancak İDO resmi sitesi ve mobil uygulama üzerinden bilet alımı yapılmak istendiğinde herhangi bir hata bulunmadığını teyit ederiz. Geçtiğimiz 23 Nisan tatili nedeni ile yoğun bir satış gerçekleşmiş olup, müşterilerimizden ve terminalde çalışan arkadaşlarımızdan herhangi bir hata bildirimi alınmamıştır. Bizlere bu konu ile ilgili ulaşan herhangi bir şikayet bulunmadığını bildirmek isteriz.

Aynı tarihli yazınızda köşenizde yer verdiğiniz ve iş nedeni ile sıklıkla seyahat eden bir misafirimizin cam kenarı şikayetine dair hali hazırda gemi içi oturma düzeni konusunda çalışmalarımızı sürdürdüğümüz bilgisini ve çalışmalarımızı en kısa sürede tamamlayacağımızı paylaşmak isteriz.

Saygılarımızla

Ayrıntılı Bilgi İçin;

 Hill + Knowlton Strategies

Cenk Erdem – [email protected]

Tel : 0212 270 52 32

M : +90 533 5692365