Topluma Hizmet ilkesi çerçevesinde çalışmalar yürüten Heykel Rotary Kulübü, hizmetlerine bir yenisini daha ekledi ve meslek lisesi son sınıf öğrencilerine özgeçmiş hazırlama, dilekçe yazma ve e-posta iletişimi eğitimi verdi.

Sevinç ÇELEBİ

Heykel Rotary Kulübü, hizmetlerine bir yenisini daha ekledi ve meslek lisesi son sınıf öğrencilerine özgeçmiş hazırlama, dilekçe yazma ve e-posta iletişimi eğitimi verdi. Ali Osman Sönmez Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nin konferans salonunda iki ayrı günde ve iki ayrı gruba yönelik olarak yapılan ve Yeminli Mali Müşavir Cahit Yerci tarafından verilen, okul öğretmenlerinin de yoğun ilgi gösterdiği eğitime toplamda 450 civarında kişi katıldı.

SORULARINA CEVAP BULDULAR

Her bir oturumu yaklaşık 1 saat süren eğitimde, katılımcılar,  somut örnekler ve olaylar temelinde, “etkili özgeçmiş hazırlama teknikleri”, “özgeçmişte yapılmaması gereken hatalar ve kaçınılması gereken hususlar” konularında bilgi edindiler ve sorularına cevap buldular. Yerci, eğitim verdiği süreçte dilekçe yazma usul ve esasları üzerinde de durarak konuya ilişkin pratik ve öz bilgiler aktardı ve bu suretle, öğrencilerin bu konudaki açıklarını da giderdi. 

E-POSTA İNSANIN KİMLİĞİDİR

Verilen eğitimde e-posta iletişimine de değinen Yerci; “Belki de her gün çok sayıda e-posta alıp gönderilmesine karşın, bir çok kişi e-posta yazmayı bilmiyor. Halbuki e-posta, yalnızca bir e-posta değil, insanın kendi kimliği ve kişiliğiyle ilgili bazı unsurları da, farkında bile olmadan, iletişimin karşı tarafına ilettiği bir iletişim yolu. Dolayısıyla e-postalar, yazım kurallarına uygun, özenli ve saygılı bir dil kullanılarak, hitap, selamlaşma ve iyi dilek sözcüklerini de içerecek şekilde yazılmalıdır” dedi.

***

 

Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu!?

Nilüfer metrosuna yakın bir çocuk parkı var. Ve bu parka, çocuklar düştüğünde incinmesin diye koruyucu zemin yapmışlar. Ancak parkın oyuncaklarından biri sökülmüş ve demirler aylardır öylece duruyor. Allah korusun ancak bu durumda, bir çocuğun oraya düştüğü halde, çocuk ağır bir şekilde yaralanabilir.

HİÇ Mİ DENETLENMİYOR?

Merak ediyorum, belediye görevlileri yaptığı ve sorumluluğunda olan parkları hiç mi denetlemiyor. Neden bunca ay parkın o bölümü bu şekilde durmaya devam ediyor. Kimsenin başına bir kaza gelmeden gereğinin yapılmasını önemle arz ederim.

Saygılarımla

Şeyma MERT

 *** 

Mahrumiyet bölgesi Görükle!

Bizler Görükle’de ikamet ediyoruz. Ancak gelin görün ki şehir merkezinden Görükle’ye kesinlikle tek bir araçla gelemiyoruz. Bu durum gerçekten korkunç. Araçlar en fazla Yurtlar Bölgesine (KYK) kadar gidiyor. Ben öğrenciyim ve de çalışıyorum. Beşevler’den Görükle merkeze 2 araç gidiyorum.

2 HAT OLSA NE GÜZEL OLUR…

Hiç kimse metro istasyonun veya KYK’nın oradan ikinci bir araca binmek zorunda değil. En azından şehir merkezinden gelip yerleşkeye uzanan 2 hat olsa ne güzel olur… Biri yerleşkeye kadar gitse, diğeri Kızılırmak Caddesi ve Göçmen Konutları bölgesini dolansa. İlgilenin lütfen.

Saygılar

Tuğba BALCI

***

Otobüs istiyoruz!

Görükle Kızılırmak Caddesi’ne sadece 4-G ve 3-G araçları geliyor. Ve bu durum mahrumiyet oluşmasına; insanların iş ve derslerine geç kalmasına neden oluyor. Belediye yetkilileri bu konuda biraz duyarlı davranırsa seviniriz. Çünkü bu bölgede çok insan yaşıyor ve ulaşım gibi çok önemli bir hizmetten faydalanmak istiyor.

D.P.

***

İşletmecilik bitmiş

Geçtiğimiz günlerde eşimle birlikte İstanbul’dan Bursa’ya, daha doğrusu Görükle’de ikamet eden bir arkadaşımıza misafirliğe geldik. Akşamı da Görükle’de bulunan ve de övgüyle bahsedilen ‘P....’ isimli mekana gittik. Mekan gerçekten çok güzeldi. Yalnız garsonların yanında dolanan ve yer gösteren bir genç adamın kabalığı, bizi ciddi anlamda çok üzdü. Şöyle ki; Yer değiştirmek için bir masaya yöneldiğimizde söz konusu o arkadaş, çok ilkel bir şekilde ‘Oradakiler daha kalkmadı’ dedi. Sanırım kendi verdikleri hırkayı müşterinin zannetti…

HENÜZ GEÇ OLMADAN

Böylece o yere yarım saat kimse oturmadı. Bize gelince; Birer çay içtikten sonra bir daha oraya gitmeme kararıyla kalktık ve kırılıp üzüldüğümüz yerden bir daha dönmemek üzere uzaklaştık. Halbuki az önce de dediğim gibi mekan çok güzel. Ancak çalışan bazı arkadaşlar belli ki bu güzelliğe gölge düşürüyor. Daha kibar olsa eminim ortam çok daha güzelleşecektir. Bu tavır ve davranışlarla bizi kaybettiler. Dilerim henüz geç olmadan ‘P....’nin sahipleri tarafından gereken müdahale yapılır ve başka müşteriler aynı kırgınlığı yaşamaz. Özenle duyurulur.

Saygılarımızla

R.İ. - D.K./ İstanbul

 ***

BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ’NDEN CEVAP VAR

Sayın Sevinç Çelebi;

01 Mart 2019 tarihli agazete’de yayınlanan “Havasızlıktan boğulmak üzereyiz” başlıklı haber, kurumumuz ilgili birimi tarafından incelenmiştir.

İlgili yazıda “... Demirtaş Cumhuriyet Mahallesi’nde rögarlardan pis koku gelmektedir.....” denilmektedir.

İlgili gazete köşesinde bahsedilen adresteki kanalizasyon hatlarının temizliği BUSKİ Genel Müdürlüğümüz Kanalizasyon Bakım Onarım ekiplerimizce yapılarak sorun giderilmiştir.

Bilginize sunar, iyi çalışmalar dileriz.

 BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ

BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI

 ***

YILDIRIM BELEDİYESİ’NDEN CEVAP VAR

Sayın Sevinç Çelebi;

20 Mart 2019 tarihli gazeteniz köşesinde yayımlanan “Ölüm Mesai Beklemez!” başlıklı sahipsiz köpek ile ilgili şikayet haberi, Belediyemiz Veteriner İşleri Müdürlüğünce incelenmiştir.

Haberde bahsi geçen başıboş köpek 15 Mart 2019 tarihinde, Veteriner İşleri ekiplerince bulunduğu yerden alınarak, Belediyemize ait Sahipsiz Hayvan Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezine, bakım ve tedavisi yapılmak üzere, getirilmiştir.

Bilgilerinize sunarız.

Yıldırım Belediyesi

Basın ve Yayın Müdürlüğü