SPOR
Giriş Tarihi : 17-06-2020 09:27   Güncelleme : 17-06-2020 09:27

Sıra geldi Avrupa’yı titretmeye

Eurocup'ın yayınladığı listede Frutti Extra Bursaspor’un da bulunuyor olması camiayı mutlu etti. Ülkemizdeki başarısını Avrupa’da da devam ettirecek olan Potanın Timsahları, sponsor yönünden de oldukça şanslı.

Sıra geldi Avrupa’yı titretmeye

Ahmet KUNDAKCI

Türkiye Basketbol Federasyonu, Covid-19 nedeniyle ülkemizdeki tüm basketbol liglerinin şampiyon ilan edilmeden ve küme düşme durumu olmadan sonlandırıldığını duyurmuştu. Avrupa kupalarına katılmak niyetiyle mücadele eden Potanın Timsahları’nın da hevesi deyim yerindeyse kursağında kalmıştı. Yeşil Beyazlı takım verdiği mücadeleyle şampiyonluk yarışında ter dökmeyi bile hak ediyordu sonuç itibariyle. Önceki gün Eurocup'ın yayınladığı listede Bursaspor’un da bulunuyor olması camiayı mutlu etti. Timsah artık Avrupa’da Ay Yıldızlı bayrağımızı gururla temsil edecek.

“DOĞRU TAKIMI SEÇMİŞİZ”

Yarıda kalan ligi 8. sıradaki takımla aynı puanda tamamlayan Frutti Extra Bursaspor, Avrupa’da da iyi bir performans sergileyecek gibi. Dün Tofaş Spor Salonu’nda düzenlenen basın toplantısında konuyla ilgili bilgiler paylaşıldı. Geçtiğimiz sene 3 yıllığına Frutti Extra, Almanya’da gerçekleşecek Euroleague Final Four organizasyonuna sponsor olmuştu. Bursaspor’un her zaman arkasında olduklarını belirterek konuşmasına başlayan Uludağ İçecek Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ömer Kızıl, “3 yıllığına Euroleague, Eurocup ve Euroleague Final Four anlaşması yapmıştık. Bu anlaşmamız devam ediyor. Euroleague ile de imzalar atılacak. Frutti Extra’yı zaten marka olarak uluslararası arenaya çıkartacaktık. Yumuşak G harfinden dolayı Uludağ ismi geçmemekte. Bursaspor’un Eurocup’ta ter dökecek olması bizim için çok kıymetli olmuş durumda. 10 Temmuz’da kuralar çekilecek. Temennimiz Fraport Skyliners Frankfurt takımının ya da diğer Alman takımının çıkmasıdır. Eğer bu takımlar çıkarsa, 2 -3 bin kişi ile evimizde gibi maçlara çıkarız. Euroleague anlaşmamızı yaptık. Basketbolda ne kadar doğru takımı seçtiğimizi herkes görüyor. Şehrimizin takımı ile güzel yerlere geldik” değerlendirmesini yaptı.

ŞEHİR TURİZMİ DE KAZACAK

Sponsorluğun yıllarca devam edeceğini düşündüğüne vurgu yapan Kızıl, “Bu sene de doğru takım kurularak başarılı olunacaktır. Bu salonun pandeminin izin verdiği sayılarda yüzde 100 dolu olacağına eminim. Bunun da organizasyonu yapılacak. Bursa’ya İstanbul’dan da insanlar maç seyretmeye gelecek. Frutti Extra Bursaspor’a destek demek, Bursa turizmine destek demek. Bursa, bir basketbol şehri” ifadelerini kullandı. Kızıl, Euroleague ve Eurocup sponsorluğunun gücünü arkasına alan Frutti Extra’nın yeni 500 ml. ambalajlarının da dün itibarıyla ihracatına başlandığını açıklamalarına ekledi. Kızıl’dan sonra söz alan Başkan Sezer Sezgin ise Türkiye’de gösterdikleri başarılı performansı, Avrupa’da perçinleyeceklerinin altını çizdi.