Bursa’nın gözde güzellik merkezlerinden EssPlus, aldığı pandemi tedbirleri ile sadece müşterilerine değil, rakiplerine de örnek oluyor. Firmanın hijyen önlemleri sektördeki diğer kurumlar tarafından birebir hayata geçiriliyor.
İşletme olarak ilk önceliklerinin müşterilerinin sağlığı olduğuna işaret eden EssPlus Güzellik Merkezi Kurucu Ortağı Gülin Çifçi; “İşletme olarak ilk andan itibaren aynı hassasiyetle müşterilerimizin sağlığı ve mutluluğu için her detayı önemsiyoruz. Onları daha iyi hissettirmek, güzelliklerine güzellik katmak için bizler de hassasiyetle çalışmalarımıza devam ediyoruz. Her seans ve uygulama için kişiye özel malzemeler kullanıyoruz. İşimiz bittiği an, kullanılan malzemeleri imha ediyoruz. Bunu her müşterimiz için yeniden yapıyoruz. Hastalığın son gününe kadar da bu şekilde çalışmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

Arama kurtarma ekibinden sporculara afet eğitimi Arama kurtarma ekibinden sporculara afet eğitimi


"Bilmediğiniz işletmeyi kesinlikle tercih etmeyin"
Güzellik sektöründe hijyenin en önemli konulardan birisi olduğuna işaret eden Gülin Çifçi, vatandaşın da bu duyarlılık içerisinde tercih yapması gerektiğinin altını çizdi. Çifçi; “İşletmemiz artık Bursa tarafından bilinen ve kabul edilen bir konuma geldi. Müşterilerimiz bizi hizmet kalitemiz ve uygulamalarımızdaki hassasiyetimiz nedeniyle tercih ediyor. Ancak toplum genelinde bazen daha uygun veya daha hızlı olması açısından bilinmeyen işletmeler de tercih edilebiliyor. Bu gibi durumlarda genellikle istenmeyen sonuçlar veya hijyenik olmayan durumlarla karşılaşabiliyorlar. Sonuç itibariyle hem maddi hem de manevi zarara uğruyorlar. Güzelliğine önem veren herkesten öncelikle bildikleri ve güvendikleri işletmeleri tercih etmelerini istiyoruz. Vatandaşlarımız istemedikleri bir durumla karşılamamak için denetimsiz veya belgesiz güzellik işletmelerinden uzak dursun” dedi. (İHA)